DLSK2 søkort opdateringer april 2004
Fra : Ole Pagh

Dato : 09-05-04 22:02

Har I set at der er kommet opdateringer.
http://soecd.kms.dk/geoservice2/op_kort_april2004.htm?externalurl

citat:
Opdateringen April 2004 supplerer Det levende Søkort 2 med:

Nye udgaver af søkort: kort 93, 102, 105E, 105W, 114, 116, 151, 188, 195,
196, 197.
Nye specialkort over Gedser, Grenaa og Marstal.
Kortdatabasen opdateres med nye informationer om ovennævnte søkort, herunder
nyt kildediagram for kort 151 som følge af indlagt ny opmåling.
citat slut.

- Skulle vi registrerede brugere ikke have fået en mail med denne
information ?, eller har jeg bare fået klikket på mit link et par dage for
tidligt ?.
Hmm.. eller fik jeg bare aldrig registreret mig...

--
Ole Pagh

Fra : Lotte

Dato : 10-05-04 20:56

"Ole Pagh" <olepagh[fjern_dette_og sæt_et .efter_ole]@mail.tele.dk> wrote in message news:<409e9c2c$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> tidligt ?.
> Hmm.. eller fik jeg bare aldrig registreret mig...

Tak Ole. Endelig er rettelserne der åbenbart. Ja, jeg har registret
mig og nej jeg har ikke fået nogen mail. Man skal åbenbarnt selv gå og
holde øje med siden. Eller også er de bare bagud derinde og har ikke
opdaget, at sejlersæsonen jo er startet.

Lotte

Fra : Ole Pagh

Dato : 10-05-04 22:24

Lotte wrote:
> [...]
> holde øje med siden. Eller også er de bare bagud derinde og har ikke
> opdaget, at sejlersæsonen jo er startet.

Velbekomme.
Det er vist Dansk Sejlunion der har supporten nu de har overtaget DLSK, men
det kan være at der er nogle overgangsproblemer.
Jeg var lige et smut inde på DS's hejmmeside, og der _er_ faktisk en
infoboks på forsiden med besked om at der er opdateringer. Den er kun 6 dage
gammel.

--
hilsen Ole

Fra : Hans Olsen

Dato : 11-05-04 20:13

Hej
Jeg har opdateret nu, men når jeg vil se "søkort" - "altid flest detaljer"
bliver der kun
sort skærm på de nye kort - andre med disse problemer?

Med venlig hilsen
Hans Olsen
"Ole Pagh" <olepagh[fjern_dette_og sæt_et .efter_ole]@mail.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:409e9c2c$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Lotte

Dato : 13-05-04 16:04

"Hans Olsen" <hoNOSPAM@vejen-net.dk> wrote in message news:<c7r8ku$2gsj$1@news.orange.dk>...
> [...]
> bliver der kun
> sort skærm på de nye kort - andre med disse problemer?

Nej, ingen problemer her efter opdatering.

mvh

Lotte

Se vores båd på http://www.geocities.com/lotte/

Fra : Hans Olsen

Dato : 13-05-04 21:22

"Lotte" <Lotte@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Nej, ingen problemer her efter opdatering.
Hej
efter at have omlagt det hele, virker mit også nu.
Jeg har lige testet det med en ekstra 15" fladskærm
monteret i nederste stiklem, - "dummy lavet i finerplade" - perfekt
kortplotter
Hilsen
Hans Olsen