Kørekort til lastbil.
Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 08-05-04 18:20

Hejsa.
Er der nogle der kan oplyse om et godt sted på sjælland eller lolland, hvor
man kan tage kørekort til lastbil og evt. hænger? Det vil heller ikke gøre
noget hvis man har råd til at betale det
Mvh
Kenneth

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-05-04 18:49

"Kenneth Pedersen" <**SLET**kp394@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man kan tage kørekort til lastbil og evt. hænger? Det vil heller ikke gøre
> noget hvis man har råd til at betale det

Jeg har ikke brug for flere kolleger.

Hvis du er medlem af en fagforening, er Landtransportskolen eller et
AMU-Center at anbefale.

Der er godt nok lang ventetid, men du har måske en arbejdsgiver der vil
dokumetere at du har brug for kortet. Det hjælper af og til lidt på
ventetiden.

Hos en køreskole koster det en firelænget bondegård.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 08-05-04 19:15

Jeg er ikke ledig og skal betale det ud af egen lomme
Det jeg skal bruge er en god og real kørelærer til en rimelig penge.
Mvh
Kenneth

Fra : Christabel & Anders

Dato : 08-05-04 22:05

Man behøves ikke at være ledig for at få kørekort på et AMU center, alle kan
få et kørekort på AMU centeret, hvis man har lyst......

Anders
Klik: www.vesterhavsrock.dk - hvor bl.a. Zididada, C21, Safri Duo spiller!
........Der måtte takke nej til AMU Nordjyllands tilbud her i foråret og pænt
vente til efteråret da, vi ikke har tid på arbejde pt. til at jeg skal være
væk fra jobbet!!!!

Fra : J & P

Dato : 08-05-04 22:15

> Man behøves ikke at være ledig for at få kørekort på et AMU center, alle
kan
> få et kørekort på AMU centeret, hvis man har lyst......

Skal man så slet ikke betale for det...?!

--
Hilsen Jakob

Fra : Christabel & Anders

Dato : 08-05-04 22:36

Umiddelbart nej!
Dog skal du selv betale lægeerklæring, men hvis du er arbejdsløs og kan
overtale din sagsbehandler hos AF til at betale kan du også få den betalt!

Anders

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-05-04 22:24

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev

> Hvis du er medlem af en fagforening, er Landtransportskolen eller et
> AMU-Center at anbefale.

Hvad har fagforeningsmedlemsskab nu med AMU-Centrene at gøre?

Mvh.

Fra : Christabel & Anders

Dato : 08-05-04 22:37

Jeg tror at vi har en sammenblanding af A-kassen/ AF og fagforeningen
her!!!!

Anders

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-05-04 22:14

Kenneth Pedersen wrote:
> Hejsa.
> Er der nogle der kan oplyse om et godt sted på sjælland eller
> lolland, hvor man kan tage kørekort til lastbil og evt. hænger?

Jeg har gode erfaringer med:
http://www.juuls-koreskole.nu/koereskole/
i Roskilde.
Jeg har brugt dem til lastbils kørekort i 1982 (dengang hed de noget andet),
samt til hængerkort i 1999.

> Det
> vil heller ikke gøre noget hvis man har råd til at betale det

Jeg tror at de fleste har ens/faste priser.
Ellers skal du jo til Polen

Per
www.perbeer.ninja.dk