Havneplads i København
Fra : Sune

Dato : 08-05-04 09:44

Hej Alle,

Som den nybagte glade ejer af en X79 ville jeg gerne have den pladseret i
nærheden. Jeg bor på Østerbro i København.

Det har dog vist sig sværer en for ventet at finde en bådplads i området.
Nogen som har ideer til hvordan man finder en plads inden for overskuelig
tid?

mvh
Sune

Fra : Johnny

Dato : 08-05-04 09:54

Hej Sune

Jeg kan næsten garantere dig en plads ude i Sydhavnen (Bådehavnsgade). Stort
set alle klubberne derude har ledige bropladser.

mvh Johnny

Fra : Henning

Dato : 08-05-04 10:11

On Sat, 8 May 2004 10:44:27 +0200, "Sune" <suneandersen@hotmail.com>
wrote:

>Hej Alle,
>
>Som den nybagte glade ejer af en X79 ville jeg gerne have den pladseret i
>nærheden. Jeg bor på Østerbro i København.

Kastrup Lystbådehavn. Er fortrinsvis for beboere i kommunen, men de
hare ledige pladser som lejes ud til alle andre Til eksempel skulle
jeg gi' 6.000,- om året i Svanemøllen, i Kastrup koster det knap
2.000,-

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Steen Andreasen

Dato : 08-05-04 11:21

Hej

Sejklubben Lynetten har også ledige pladser.

mvh Steen

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 08-05-04 20:55

Prøv S/K Lynetten
Der skulle der være en mulighe.
Det kræver bare at du kan smøge ærmerne og arbejde (pligtarbejde) 80 timer
en gang for alle.
Prøv vores hjemmeside.
Mvh
Kurt
S/K Lynetten

Fra : Jens Juul

Dato : 09-05-04 20:54

> [...]
>hare ledige pladser som lejes ud til alle andre Til eksempel skulle
>jeg gi' 6.000,- om året i Svanemøllen, i Kastrup koster det knap

Hov .......... det lyder sågu interessant. Jeg bor i Kastrup og betaler
små 5000 kr om året for en standard 10 meter plads. Hvor stor var/er din
båd/plads ?? Det kan være jeg skulle skifte adresse så jeg bor udenbys
istedet )

Jens

Fra : Ebbe Kvorning Anders~

Dato : 10-05-04 22:05

Chr.havns kanal er der bådpladser, spørg på havnekontoret, de plejer at være
ret fornuftige at tale med.

vh

Ebbe

Fra : Per Fogt

Dato : 11-05-04 12:40

On Mon, 10 May 2004 23:05:04 +0200, Ebbe Kvorning Andersen
<ekaing@post6.tele.dk> wrote:

> Chr.havns kanal er der bådpladser, spørg på havnekontoret, de plejer at
> være ret fornuftige at tale med.

Chr.havns kanal (WIP Marina) har netop (1.april) opsagt 85 både - nærmere
betegnet fra Trangraven - pga uoverensstemmelser med Lejerbo der ejer
molen...

Så jeg tror du skal være mere end heldig....

/Per

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 12-05-04 19:17

Ja og en stor del ligger nu i S/K Lynetten.
Mvh.
Kurt
S/K Lynetten

newsr7t2n6xttx6cry@news.darenet.dk...