Hvad koster et syn
Fra : Vibeke

Dato : 08-05-04 07:17

Hejsa,
så skal min Yaris på værksted til 15.000 km's eftersyn (efter 5 mdr) hvor
meget skal jeg regne med sådan noget koster?
Mvh
Vibeke

Fra : *trads*

Dato : 08-05-04 09:04

https://www.bilsyn.dk/aut/public/priser.htm

Fra : *trads*

Dato : 08-05-04 09:06

Ups - det var et EFTERSYN og ikke et SYN du søgte.
Det var også lidt tidelig efter kun 5mdr

sorry !!

Fra : Michael

Dato : 08-05-04 10:22

Ring til Toyota eller send en mail... De kan da sikkert give dig den præcise
pris.

Et lille tip: Hvis du køber motorolien selv og tager den med på værkstedet,
kan du spare omkring 300 kr (slag på tasken). Du får ofte en kvalitets
fuldsyntetisk motorolie på tilbud i f.eks. Bilka til 250-300 kr for 4 liter.
Et autoriseret værksted tager typisk 150 kr. pr. liter for den samme olie.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-05-04 10:23

Hej!

Michael wrote:

> [...]
> Et autoriseret værksted tager typisk 150 kr. pr. liter for den samme olie.

Hvis bilen ellers kan bruge olien (der skal kigges i manualen, Vibeke) kan man
købe 4L 5W40 fuldsyntetisk olie i Fakta for 149.95,- pt...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Henning

Dato : 08-05-04 10:52

On Sat, 8 May 2004 08:17:10 +0200, "Vibeke" <vibeke1@hotmail.com>
wrote:

>Hejsa,
>så skal min Yaris på værksted til 15.000 km's eftersyn (efter 5 mdr) hvor
>meget skal jeg regne med sådan noget koster?

Ring rundt og spørg - der er som regel faste priser på disse eftersyn,
men priserne varierer fra sted til sted. Hus at fylde
sprinklerbeholderen helt op, ellers hælder værkstedet på til
~30,-/liter.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Vibeke

Dato : 08-05-04 12:21

> [...]
> men priserne varierer fra sted til sted. Hus at fylde
> sprinklerbeholderen helt op, ellers hælder værkstedet på til

Nu ringede jeg i torsdag efter arbejde, men fik at vide at jeg først kunne
få oplysningerne på mandag. Så jeg ville bare have et overslag på hvor meget
sådan noget kostede.

Er godt klar over det med olien og sprinklervæsken. Det samme gælder vel
kølervæsken. Men tak for tippene ellers.

Vibeke

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-04 12:31

> Er godt klar over det med olien og sprinklervæsken. Det samme gælder vel
> kølervæsken. Men tak for tippene ellers.

Hvis der er behov for at efterfylde kølervæske er systemet utæt og du bør
derfor få en mekaniker til at efterse det.
Kølervæske bør du ikke efterfylde. Systemet skal være tæt.

Mvh
Claus