Classic bikes
Fra : Thomas

Dato : 01-05-01 06:33

Hej !

Er der nogle der har ide om hvor, på nettet det er godt at købe reservedele,
til Engelske Classic bikes, som BSA, TRiumph ??

mvh
Thomas

Fra : Steen Persson

Dato : 01-05-01 09:01

Prøve evt. på www.draganfly.co.uk De har et pænt udvalg til bl.a. BSA og
Ariel. Triumph tror jeg ikke de har så meget af. Ellers køb et nummer af det
engelske Classic Bike. Der er altid masser af annoncer for diverse
forhandlere i UK. Du skal nok regne med at en del af dem ikke er på nettet,
så en telefon eller en fax er nok den bedste løsning. Mange af dem derovre
er jo små bikse hvor ejeren sikkert var ung sammen de gamle Mc'er, så de har
ikke altid de store midler til at lave fine og flotte e-handels løsninger og
web sites.

--
Steen Persson
BSA A10 Golden Flash '55

Fra : Thomas

Dato : 01-05-01 09:20

Hej Steen !

Nu kan jeg se at du har en Golden Flash, det er netop en sådanne jeg mangler
nogle dele til, har du nogle du bruger som du kan anbefale....?

mvh
Thomas
Næsten hel samlet, BSA Golden Flash 54.

Fra : Steen Persson

Dato : 01-05-01 09:49

....ja...men de er ikke på nettet. Jeg har tidligere handlet hos C & D Autos
og en anden som jeg ikke lige kan huske (Richard et eller andet). C & D er
helt ok, men du kan sikkert finde mange andre derovre der er ligeså go'e.

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du bor, men ellers er der også ConRod på
Ålekistevej i Vanløse, Vang Jensen i Lystrup og Bdr. Kyhn på Frederiksberg.
ConRod kan jeg godt anbefale. Det er noget af en rodebutik men han ved hvad
han taler om og han ved hvad han har.
Faktisk er det ikke nødvendigvis billigere at handle i UK så ta' og kig dig
lidt omkring hvis det er mange dele du skal ha'.

Fra : Peter J

Dato : 01-05-01 18:58

Steen Persson <stp@REMOVEfoss.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3aee77ed$0$5727$4d4eb98e@news.dk.uu.net...

> [...]

dig
> lidt omkring hvis det er mange dele du skal ha'.

Jeg kan varmt anbefale Vang Jensen i Lystrup, han er også selv BSA
fanatiker

Peter GSX 400 F
pøj pøj med projektet.