DFM-caps?
Fra : Morten Christensen

Dato : 30-04-01 23:02

Hr Dr. Juel.(Morten Juel, vel at mærke...)

Så tilspørger jeg dig....

Hvordan går det med de dersens caps, vi snakkede om, før påske?

Har du fundet ud af noget med at få logo'et indsyet frem for trykt på?

Jeg er stadig ret hut på at få sådan en hat/cap-ting der

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-05-01 07:57

lyder da spændende nok

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

Fra : Morten Juel

Dato : 01-05-01 20:49

sorry den er gået i glemmeren, med alt det MC rep jeg har haft gang i ;o(

Jeg må liiige følge op på det )

Mvh
Morten

Fra : Morten Christensen

Dato : 01-05-01 22:14

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> sorry den er gået i glemmeren, med alt det MC rep jeg har haft gang i ;o(
>
> Jeg må liiige følge op på det )

Takker

Du behøver nu ikke ksynde dig.
Er netop kommet hjem fra Hvidovre Hospital efter en grundig akut
undersøgelse, og er ved at gøre mig klar til i morgen, hvor jeg skal
gennemgå en vist lidt større operation .-/
Det lader til, at jeg skal være indlagt i ca. 5 døgn, men det er ikke
sikkert.

Så det med syn af mc'en d. 10/5 kan jeg vist godt skyde en hvid pind efter
*snøfte højlydt*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Jacob

Dato : 01-05-01 22:55

Morten Christensen <mochr@worldonline.dk> wrote in message news:eIFH6.392>
Så det med syn af mc'en d. 10/5 kan jeg vist godt skyde en hvid pind efter
> *snøfte højlydt*

Det er jeg sgu ked af at høre Morten - og god bedring!

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Morten Juel

Dato : 01-05-01 23:02

> Så det med syn af mc'en d. 10/5 kan jeg vist godt skyde en hvid pind efter
> *snøfte højlydt*

Det lyder sq trist ! ;o(
Kan du ikke få en af dine buddies til at køre den til syn ?!

Mvh
Morten

Fra : Morten Christensen

Dato : 02-05-01 05:23

> Det lyder sq trist ! ;o(
> Kan du ikke få en af dine buddies til at køre den til syn ?!

Hmmm, naah, det bliver vist lidt svært.
Synet skal nemlig foregå i Aalborg næste torsdag kl 13.10 - og det er nok
ikke helt nemt, at få nogen til at køre herfra Kbh til Aalborg en torsdag
morgen.

Jeg håber dog på, at jeg kan klare en tur op til mine forældre om onsdagen,
d. 9/5.
Jeg har jo prøvet sådan en operation før, og der går ca. 5-8 dage med at
kunne sidde ned igen herefter.
Så jeg krydser alle de fingre og tæer, som jeg kan, for at det skal lykkedes
denne gang.

Over'n out.

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Morten Christensen

Dato : 04-05-01 11:16

> [...]
> gennemgå en vist lidt større operation .-/
> Det lader til, at jeg skal være indlagt i ca. 5 døgn, men det er ikke

Well, back at keyboard again - herligt.
Lige nu kan jeg sidde ned i "begrænsede mængder", men bare rolig... i løbet
af et par dage, skulle jeg gerne kunne bevæge mig noget nemmere rundt end
lige nu

Men det med kørslen... tjae... jeg håber og satser stadig på, at jeg er
frisk nok til at køre til jydelandet på onsdag - men... jeg får nogle
dejlige piller, der desværre er en rød trekant på.
Gad vide om de ikke kan afløses af et glas panodil eller 2...

Dvs. at der ikke bliver noget Maleklemme for mig - men ønsker alle jer andre
en god tur derned.

Forresten... så skulle i ha' set narkose-lægen i hovedet midt under
operationen (selv gjorde jeg jo ikke - men er blevet fortalt det..). Lige
inden jeg skulle bedøves, spurgte hun mig om, hvad jeg gerne ville drømme om
"motorcykler" var svaret naturligvis
"Fint, vi putter lidt suzuki i sprøjten" var hendes kommentar.
Midt under operationen begyndte jeg at gi gas og skifte gear og læne mig til
den en side - veldrømmende om en dejlig tur i et par lækre sving *G*

gad vide, hvormeget hun puttede i den sprøjte
(Og hvor kan man få no'ed mer' henne??)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup, svimmel.

Fra : Morten Christensen

Dato : 04-05-01 11:18

> Jeg må liiige følge op på det )

Ja?

Noget nyt

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup, der er klar ved tasterne igen