Audi 80 2.0E & Reservedele
Fra : RemRem

Dato : 04-05-04 20:41

Hi

Går med tanke om at købe en Audi 80 2.0E fra 93 eller 94, med er det
en dyr bil mht. reservedele?

/Torben

Fra : Thomas

Dato : 04-05-04 20:48

"RemRem" <remrem110@Hotmail.com> wrote in message
> Hi
>
> Går med tanke om at købe en Audi 80 2.0E fra 93 eller 94, med er det
> en dyr bil mht. reservedele?
>
> /Torben

Hej

Ved ikke om de originale er dyre. Jeg går selv med tanker om at købe en
gammel 80'er eller 100'er

Men tjek www.thansen.dk de har ihvertilfælde nogle uoriginale dele, og de
ser ikke specielt dyre ud

Mvh

Thomas

Fra : RemRem

Dato : 04-05-04 20:59

Hi Thomas

Jeps - Den har jeg også set men er blevet anbefalet at holder mig
langt væk da det ikke holder ret længe, er der nogen som kan be eller
afkræfte dette?

Thomas må jeg spørger hvilke modeller du kigger efter (motor
størrelse) og hvor meget vil du give eks for en Audi 80 2.0 E fra 93
importeret fra Tyskland med ca. 140K på tælleren?

De ligger som regl omkring 100 til 120K men er det for meget?

/Torben

Fra : Thomas

Dato : 04-05-04 21:16

> [...]
> importeret fra Tyskland med ca. 140K på tælleren?
>
> De ligger som regel omkring 100 til 120K men er det for meget?

Jeg har selv kigget på 80'eren med 2,0'er. Men desværre er de fleste der er
til salg "kun" den 90 hk model. Det tror jeg er i underkanten, ihvertilfælde
til mig selv. E'eren er vist med 115 hk, det burde være ok.

Tjek www.bilbasen.dk ud, både med forhandlere og private. Så kan man
nogenlunde se hvad prisniveauet er. Jeg har mest kigget på 100'ere på det
seneste og vil slet ikke skyde på hvad den 80'er må koste. Til 100 K kan du
ihvertilfælde finde en Audi 100 2,0 med under 100 km på tælleren på bilbasen

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=261900273&page=2

Køb den før din nabo

Mvh

Thomas

Fra : TDN

Dato : 04-05-04 21:16

"RemRem" <remrem110@Hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> importeret fra Tyskland med ca. 140K på tælleren?
>
> De ligger som regl omkring 100 til 120K men er det for meget?

Hej !

Til priser på 100-120 K for bil fra 1993 så vil jeg da hellere se efter en
A4 der kan fåes fra 79 K og op efter på DBA. Det har i øvrigt undret mig at
se de brugt priser på en Audi 80 fra 1992-1994 ligger så højt i forhold til
en Audi A4 fra 1995-96.

Mvh
Thomas

Fra : Thomas

Dato : 04-05-04 21:30

"TDN" <thomas.d.nielsen@REMOVETHISstofanet.dk> wrote in message
> [...]
at
> se de brugt priser på en Audi 80 fra 1992-1994 ligger så højt i forhold

Nu formoder jeg at en A4 til 79 k har kørt tæt på 300.000 og jeg mener at
have hørt/læst på et tidspunkt at en 80'er er lidt mere kram end en A4'er.
Men det vil jeg nu ikke hænges op på. Jeg kunne sagtens leve med en A4

Mvh

Thomas

Fra : TDN

Dato : 04-05-04 21:44

"Thomas" <BambanosREmOvE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> have hørt/læst på et tidspunkt at en 80'er er lidt mere kram end en A4'er.
> Men det vil jeg nu ikke hænges op på. Jeg kunne sagtens leve med en A4

Hej !

Nej den har kørt 240.000 og er fra 1996, der er også en 1995'er der har kørt
197.000 til kr. 82.500. Derfor undrer priserne på Audi 80 mig. Jeg vil da
til hver en tid hellere have en nyere model A4 som er 3-4 yngre til
billigere pris....

Mvh
Thomas