Toyota Sportsvan - don´t try this at home
Fra : Jacob

Dato : 04-05-04 20:23

Hej NG

Kan senderen til fjernbetjeningen af centrallåsen på en Toyota Sportsvan
tåle at blive vasket i vaskemaskinen ved 45 grader?

Ja - og den virker upåklageligt bagefter.. Og så er den ren!

Hilsen Jacob

Fra : Jess L Andersen

Dato : 04-05-04 21:38

"Jacob" <mma@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Kan senderen til fjernbetjeningen af centrallåsen på en Toyota Sportsvan
> tåle at blive vasket i vaskemaskinen ved 45 grader?
>
> Ja - og den virker upåklageligt bagefter.. Og så er den ren!

He He Det gør senderen til en RAV 4 også...

MVH

Jess

Fra : Martin Sand.

Dato : 04-05-04 22:15

Jacob wrote:
> Kan senderen til fjernbetjeningen af centrallåsen på en Toyota
> Sportsvan tåle at blive vasket i vaskemaskinen ved 45 grader?
> Ja - og den virker upåklageligt bagefter.. Og så er den ren!

Jaja, vent og se om ½ år.... så er indmaden sikkert rustet eller irret væk!

MVH Martin

Fra : David Stien Pedersen

Dato : 05-05-04 20:56

Hvis elektronikken er tør og hvis det er blevet skyllet godt, (Så der ikke
er salte eller rester af sæbe i den) så mener jeg ikke der er noget der
taler for at det skulle mindske levetiden. I kan slevfølgelig være så
uheldige at vaskemidlet har opløst en evt. beskyttelseslak, hvis det er
tilfældet mindsket der modstandsdygtigheden mod maget fugt og meget store
temp. udsving.

Mvh. Elektronik produktionsmand, David.

Martin Sand. <my@privacy.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:c7915e$13jbg$1@ID-171772.news.uni-berlin.de...

Fra : KASO

Dato : 06-05-04 08:40

"Jacob" skrev d. 04-05-04 20:23 dette indlæg :
> [...]
> tåle at blive vasket i vaskemaskinen ved 45 grader?
>
> Ja - og den virker upåklageligt bagefter.. Og så er den ren!

Også testet på Renault-nøgle (med fjernbetjening) - den virker stadig -
flere år efter...

http://www.kandu.dk/