Quick-pot i Tilst v/ Århus
Fra : palle leach

Dato : 04-05-04 13:43

Hej N.G.

Jeg fik sat nye dæk på ude ved Quick pot fredag den 24.04.04.
jeg kommer hjem uden problemer og først om søndagen har vi balladen:
Vi skal i cirkus Arena med knægten og sitter os ud i bilen for at
konstatere at venstre forhjul mangler luft.
Jeg kører over og fylder 1,5bar i dækket og der skal være 3bar så det
er jo rimeligt fladt
Om tirsdagen da jeg skal på arbejde opdager jeg at dækket er helt
fladt, hvorefter jeg ringer til quick pot og siger at det blir de nød
til at se på.
Ham jeg snakker med spørger til hvad fælge og dæk jeg har.Jeg har
alufælge,og gudjødenme om han ikke siger at det kan være rust der gør
at dækket ikke slutter helt tæt til fælgen.....Alufælge og
rust?????????, troede han vidste lidt om hvad han havde med at
gøre.....nå men vi aftaler jeg skal komme ud så han kan få kigget på
dækket.
Jeg tager derud og spaden siger at han først har til til at kigge på
det om eftermiddagen----Slow-pot?------, jeg tager hjem.
Næste dag da jeg kommer derud siger han at jeg er punkteret og han
viser mig et hul han har lappet.
Det er også helt fint indtil han siger det var en skrue der sad i
hjulet, så stod far af.....kunne det ikke være at de to fjolser der
brugte 45min på at montere hjulene havde efterladt en skrue i hjulet?,
selvfølgelig ikke med vilje eller at jeg måske havde fået skruen i
hjulet da jeg kørte ud af værkstedet, det vidste han ikke men hvis jeg
ikke betalte 150kr for en lapning ville jeg ikke få hjulet med
igen.......FLOT QUICK POT DER MISTEDE I LIGE EN KUNDE NARRØVE

Palle

Fra : Martin Vollert

Dato : 04-05-04 15:17

"palle leach (slet 82TPP)" <palle-betina@82TPPoncable.dk> wrote in message
> [...]
> ikke betalte 150kr for en lapning ville jeg ikke få hjulet med
> igen.......FLOT QUICK POT DER MISTEDE I LIGE EN KUNDE NARRØVE

Øøhh jeg fatter ik lige din harme, du får nye dæk på Fredag også tror du
ikke
de kan punktere inden søndag ?? eller hur ??.
Hvordan skal Quick pot opdage at du kører en skrue op i dækket på vej hjem
efter du har fået de nye dæk på ??.

--
Hilsen Martin.

Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 05-05-04 11:00

"palle leach (slet 82TPP)" <palle-betina@82TPPoncable.dk> wrote in message

[tudesnip]

Men bortset fra det, så har QP i Århus også lavet Punto-tricket. Altså
den med forkert olie .. det kostede næsten svoger en ny motor.

/Jan

Fra : Soren Pedersen

Dato : 04-05-04 15:28

Hmmmm.....Med det sprogbrug tror jeg faktisk ikke de savner dig.......SLET
ikke endda.

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (WeekEnd) og Pug 309 W/E (WifeEdition)

Fra : Tom

Dato : 04-05-04 16:01

> [...]
> ikke betalte 150kr for en lapning ville jeg ikke få hjulet med
> igen.......FLOT QUICK POT DER MISTEDE I LIGE EN KUNDE NARRØVE

Du kan sgu da ikke bare give quickpot skylden fordi bilen er punkteret. Den
skrue kan du have fået i dækket hvorsomhelst.
Det er bare "bad luck" og så er der ikke mere ged er barbere der.

--
Tom

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 04-05-04 17:06

"palle leach (slet 82TPP)" <palle-betina@82TPPoncable.dk> wrote in message
> Hej N.G.
>
>.......FLOT QUICK POT DER MISTEDE I LIGE EN KUNDE NARRØVE

Efter at have læst dit indlæg, tror jeg kun at de har fordele af at komme af
dig

Thore

Fra : C. Caspersen

Dato : 04-05-04 17:35

"palle leach (slet 82TPP)" <palle-betina@82TPPoncable.dk> skrev i en
meddelelse news:10836747360.489719488646397@dtext.news.tele.dk...
> Det er også helt fint indtil han siger det var en skrue der sad i
> hjulet, så stod far af.....kunne det ikke være at de to fjolser der
> brugte 45min på at montere hjulene havde efterladt en skrue i hjulet?,

Godt man ikke er dæksælger.....

/Caspersen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-05-04 17:42

palle leach (slet 82TPP) wrote:
> [...]
> ikke betalte 150kr for en lapning ville jeg ikke få hjulet med
> igen.......FLOT QUICK POT DER MISTEDE I LIGE EN KUNDE NARRØVE

Tror du helt seriøst på at QP har sat en skrue i dit dæk ?
At give dem skylden for at du er punkteret, det er liiidt langt ude, synes
jeg....

Og med det sprog du fører, så tror jeg helt ærligt at de er glade for at
miste dig som kunde.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Johnt

Dato : 04-05-04 19:29

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg tror at du er kommet til at køre en skrue op i hjulet på vejen hjem.

Jeg har aldrig oplevet, at der har ligget skruer på gulvet hos Quick-pot i
alle de år, som jeg har brugt dem

Faktisk er jeg en meget tilfreds kunde, som syntes at jeg får udmærket
service til en god pris.

Hilsen

Johnt

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 04-05-04 20:02

> [...]
> at dækket ikke slutter helt tæt til fælgen.....Alufælge og
> rust?????????, troede han vidste lidt om hvad han havde med at

OG hvad ved du? Alufælge kan da Oxidere som næsten al metal! Osse alu (eller
magnesium som det måske er).

Fra : Fam. Olsen

Dato : 04-05-04 20:24

> [...]
meddelelse news:10836747360.489719488646397@dtext.news.tele.dk...

.....FLOT QUICK POT DER MISTEDE I LIGE EN KUNDE NARRØVE

Måske når du næste gang skal have nye dæk, at du skulle tage på auktion hos
Hærens Materiel Kommando og købe 4 vejhjul fra en kampvogn. De har faste
ringe og er garanteret punkterfrie.

MVH Niels
Alfa forever

Fra : palle leach

Dato : 05-05-04 10:33

HMM DET KUNNE JO VÆRE AT I SKULLE SØGE ARBEJDE HOS QUICK-POT SÅ
KLOGE SOM I ER :::::::::::::::

MUVH PALLE

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-05-04 16:50

palle leach <palle-betina@1JPFConcable.dk> (slet 1JPFC) skrev :

>HMM DET KUNNE JO VÆRE AT I SKULLE SØGE ARBEJDE HOS QUICK-POT SÅ
>KLOGE SOM I ER :::::::::::::::

Måske man kunne friste herren med et stykke brugt tastatur, hvor
capslock ikke sidder fast .......

(at flæbe i denne gruppe, gavner sgu'tte nogen......)

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-04 17:04

"palle leach (slet 1JPFC)" <palle-betina@1JPFConcable.dk> skrev i en
meddelelse news:10837496960.08123240393817@dtext.news.tele.dk...
> HMM DET KUNNE JO VÆRE AT I SKULLE SØGE ARBEJDE HOS QUICK-POT SÅ
> KLOGE SOM I ER :::::::::::::::
>
> MUVH PALLE

Mon ikke det var på tide at du fandt kammertonen frem.

Her i gruppen diskuteres der gerne men det på en sober måde.

Mvh
Claus

Fra : Deaster

Dato : 05-05-04 18:09

palle leach wrote:

> HMM DET KUNNE JO VÆRE AT I SKULLE SØGE ARBEJDE HOS QUICK-POT SÅ
> KLOGE SOM I ER :::::::::::::::

Der er vist noget galt med dit tastatur det kan kun skrive store
bogstaver og lave kolonner, eller kan det være forfatteren som der er
noget galt med ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Fam. Olsen

Dato : 05-05-04 22:00

> [...]
meddelelse news:10837496960.08123240393817@dtext.news.tele.dk...
> HMM DET KUNNE JO VÆRE AT I SKULLE SØGE ARBEJDE HOS QUICK-POT SÅ

Næ du, jeg er godt tilfreds med det arbejde jeg har.

> MUVH PALLE

MVH Niels

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-05-04 17:25

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> wrote in message news:4097ede8$0$516>

> Måske når du næste gang skal have nye dæk, at du skulle tage på auktion
hos
> Hærens Materiel Kommando og købe 4 vejhjul fra en kampvogn. De har faste
> ringe og er garanteret punkterfrie.

Ja, det er næsten rigtigt.... men gummibelægningen som sidder på vejhjulene
kan sagtens blive beskadiget, men der skal ganske rigtig noget mere til end
med et bildæk

Thore

Fra : Fam. Olsen

Dato : 05-05-04 21:58

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vejhjulene
> kan sagtens blive beskadiget, men der skal ganske rigtig noget mere til

Det har du ret i. Jeg kom lige til at tænke på at hvis han istedet for at
købe fra en kampvogn, købte nogle fra en pmv så er det alu'drenge han får.

MVH Niels