Teaktræ
Fra : Mr. XX

Dato : 04-05-04 11:07

Hej

Spørgsmålet er sikkert stillet tidliger,
Hvor i Københavns området kan man købe teaktræ dækslister plader o.l.

Hilsen Bjarne

Fra : Steen Andreasen

Dato : 04-05-04 19:36

Hej

Ja, spørgsmålet har været stillet tidligere.

Jeg plejer at bruge Øbro Trælast på Østerbro. De har en hjemmeside med
lagerlister etc.

Større krydsfiner plader fås fra xxxx <kan ikke huske navnet> på Lolland.
Prøv Google.

mvh Steen

Fra : Hanne og Hans

Dato : 05-05-04 09:04