Motorvejshastighedskontrol
Fra : phk

Dato : 03-05-04 21:47

I går stod de på broen ved OK-tanken på motorvejen mellem Esbjerg og
Kolding - og i dag stod de både i starten af 110-området på vej til Esbjerg
og ved lufthavnen på vej væk.

Mit indtryk var alle steder at der var for lidt at lave :)

--
Per, Esbjerg

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-05-04 22:10

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev :

>Mit indtryk var alle steder at der var for lidt at lave :)

Mit var at der var al grund til at rulle soltaget tilbage og stikke
armen op og vinke til alle dem der stod over broerne på strækningen
Køge-Ringsted ;)

(Hold op de må kede sig bravt :)

Fra : Fly Christensen

Dato : 03-05-04 22:55

On Mon, 03 May 2004 23:09:52 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Mit var at der var al grund til at rulle soltaget tilbage og stikke
>armen op og vinke til alle dem der stod over broerne på strækningen
>Køge-Ringsted ;)
>(Hold op de må kede sig bravt :)

Stik begge arme ud ad soltaget, når du vinker. Så får de da lidt at se
på.

Fly

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 04-05-04 15:30

On Mon, 3 May 2004 22:47:01 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>I går stod de på broen ved OK-tanken på motorvejen mellem Esbjerg og
>Kolding - og i dag stod de både i starten af 110-området på vej til Esbjerg
>og ved lufthavnen på vej væk.
De stod såmænd også på broen ved OK-tanken i dag. kl. 15.30 - og det
så heller ikke ud til at der var så meget at lave.
mvh.
Rasmus Bojsen
Sydjylland.
bojsen@vejen-net.dk

Fra : Nis

Dato : 04-05-04 15:50

"Rasmus Bojsen" <bojsen@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> De stod såmænd også på broen ved OK-tanken i dag. kl. 15.30 - og det
> så heller ikke ud til at der var så meget at lave.

En af mine venner sagde :"Vær dog glad for at krampagtigheden ikke har nået
samme højder som f.eks. på den nord-syd gående motorvej hvor de efter min
formening "arbejder" med f.eks.fingerede vejarbejder, hvor der så opsættes
fotofælder".

Hilsen Nis