Tøj
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 03-05-04 00:12

Nu har jeg endelig fået byttet min TDR med en ordentlig cykel, ¨så nu skal
jeg også bruge noget ordentligt tøj.

Hvor finder jeg det største udvalg i MC tøj? Helst i nærheden af København,
men jeg skal jo nok alligevel ud, og køre en tur;)

Jeg har kigget hos et par forhandlere, men udvalget er ikke imponerende, og
der må findes billigere alternativer...

/JD

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-05-04 01:19

"Jimmy Damsgård" <noname@_nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg skal jo nok alligevel ud, og køre en tur;)
>
> Jeg har kigget hos et par forhandlere, men udvalget er ikke imponerende,

Prøv at se hos Bilka - i Field's på Amager har de noget forbløffende godt
tøj til helt OK priser.

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 05-05-04 11:31

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at se hos Bilka - i Field's på Amager har de noget forbløffende godt
> tøj til helt OK priser.

Det så helt fint ud, men de havde desværre kun kvindestørrelser - altså
under jakkestørrelse 66:)

Nu har jeg besøgt et par MC forhandlere, men deres udbud er ikke
imponerende. Der må være nogen med et større sortiment, idet jeg da har set
andre "store drenge" på MC.

/JD

Fra : jesper

Dato : 03-05-04 12:39

"Jimmy Damsgård" <noname@_nospam.dk> wrote in message news:<40958034$0$420$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Hvor finder jeg det største udvalg i MC tøj? Helst i nærheden af København,
> men jeg skal jo nok alligevel ud, og køre en tur;)

Jaguar/Gloveco på Søborg Hovedgade
Stort udvalg til absolut rimelige priser.
Kører nu med mit 2. sæt tøj, og det lever helt op til forventningerne.

Jesper

Fra : Mikael N

Dato : 03-05-04 14:26

"jesper" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Stort udvalg til absolut rimelige priser.
> Kører nu med mit 2. sæt tøj, og det lever helt op til forventningerne.

Mc-mester i vejby har en masse der sælges med store rabatter

Mikael