Flækket plastic
Fra : Uffe Iversen

Dato : 02-05-04 19:27

Hej
Hvilken lim er bedst til hurtig rep af små flækker i plastsidskjolde?
Mvh Uffe

Fra : Lars Ernst Andersen

Dato : 02-05-04 19:35

Enten kan du smelte plasten på bagsiden med en lodkolbe (lyder mærkeligt,
men er pænt effektiv) eller også brug glasfiber og polyester, som du kan
købe i biltema til få penge...det holder og er ret nemt at bruge for en der
aldrig har prøvet det før. Man skal bare sørge for at rense/slibe ind til
plasten( på bagsiden selvf for at få god vedhæftning. Det kan gøres så
pænt, at revnen ikke kan ses på ydersiden. Men hurtig rep, som du skriver er
nok loddekolben...glasfiberrep tager lidt tid for at tørre, men tørrer
hurtigere hvis man varmer ganske svagt med en varmeblæser...stop inden det
begynder at koge eller ryge

Mvh Lars...og held og lykke med projektet på uni

Fra : Carl Dragert

Dato : 02-05-04 21:02

Uffe Iversen wrote:
> Hej
> Hvilken lim er bedst til hurtig rep af små flækker i plastsidskjolde?

Køb en tube Plastmo tagrendelim, det var særdeles effektivt på min fzr kåbe.

--
mvh Carl Dragert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Ninja Rider

Dato : 02-05-04 21:12

Hejsa

Carl Dragert wrote:
> Køb en tube Plastmo tagrendelim, det var særdeles effektivt på min fzr kåbe.
Eller Sika Rudelim.... Fåes hos t.skarald og Høyer autodele mf.

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......