Benzinhane - hvordan er det nu ?
Fra : Sune

Dato : 02-05-04 18:51

Er der en der lige gider at ridse op hvad der findes af muligheder ?

F.eks. Closed/Pri/?

Pri er det vacum ?

? er det reserve og er der noget om at nogle maskiner har både vacum og lige
gennemløb man kan skifte imellem ?

Og der findes vel også maskiner med elektronisk insprøjtning, så jeg slet
ikke behøver, at tænke på benzinhaner overhovedet.

--
Vh Sune
Yamaha xj600, Honda vf500FIIf (til salg)

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 02-05-04 19:05

> Er der en der lige gider at ridse op hvad der findes af muligheder ?
>
> F.eks. Closed/Pri/?

xxxxxxxxxxxxxxxx

På min er der Open/Res/Pri

hvor Pri kun bruges når svømmerhusene er tomme og der skal "primes" med
benzin, resten styre motoren vha vacuum..

Alm. knallert hane = Closed / Open / Res, hvor der , når der omstilles til
Res, er monteret 2 rør hvor af det korte er Res ( bunden af tanken ) og det
lange = udtag længere oppe i tanken.

Det var såen lige lidt jeg kunne komme i tanke om.. Kender ikke til maskiner
med sprøjt..

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-05-04 23:38

Jon & Ann-Rikka skrev:

> På min er der Open/Res/Pri
> hvor Pri kun bruges når svømmerhusene er tomme og der skal "primes"
> med benzin, resten styre motoren vha vacuum..

....samme hér...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Sune