Fugleklat!!
Fra : Carsten Hjorth

Dato : 02-05-04 18:48

Hjælp!

Et stor måge har tømt tarmen på min bil idag, selvom den kun har siddet der
en times tid har den altså nærmest ætset ned i lakken, nogle tricks?? ellers
må jeg jo se om ultraglozzen virker....

/Carsten

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-05-04 19:06

"Carsten Hjorth" <carstenhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
nogle tricks?? ellers
> må jeg jo se om ultraglozzen virker....

Det er mit trick, vaske&poler... .

Fra : Gismo

Dato : 02-05-04 20:15

Carsten Hjorth wrote:
> [...]
> siddet der en times tid har den altså nærmest ætset ned i lakken,
> nogle tricks?? ellers må jeg jo se om ultraglozzen virker....

hvad er dine erfaringer med ultraglozz ?

Gismo.

Fra : K

Dato : 02-05-04 21:28

> [...]

der
> en times tid har den altså nærmest ætset ned i lakken, nogle tricks??

Uargghh ...har prøvet det der selv, kom hjem med min nylakerede bil,
Daihatsu Charade, den var blevet malet sort i en rigtig flot "Renault Noir"
....med ekstra klarlak ...wauuww den så flot ud, jeg vil fremvise min fine
bil for min moder, men da vi kommer ud på altanen kredser der en flok måger
rundt over min bil ( og kun min bil ) alt imens de skyder løs med
"endetarmskrudt". Jeg gætter på at de har kunnet spejle sig i den nye lak og
troet at det var andre fugle og derfor gået til angreb på den besynderlige
måde. Da jeg senere ( 3 min efter ) prøvede at rense bilen af var malingen
nærmest ætset væk, jeg prøvede at behandle og polere men det blev aldrig
pænt igen

En lidt tragikomisk episode fra 1985

V.H K

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-04 06:00

"K" <potzFJERNSTOREBOGSTAVER@stofanet.dk> skrev i en meddelelse Jeg gætter
på at de har kunnet spejle sig i den nye lak og
> troet at det var andre fugle og derfor gået til angreb på den besynderlige
> måde.
Det kan være forklaringen på det ALTID er nyvaskede biler det "gårudover".
Om det så er DEN ENESTE ud af XXX på P.pladsen, vær sikker på det oxo er DEN
ENESTE som rammes :o///.

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-05-04 11:49

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote in message

> [...]
> Om det så er DEN ENESTE ud af XXX på P.pladsen, vær sikker på det oxo er

Tjah - det er åbenbart ikke kun mennesker der kan have humor

vh
Torben

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-05-04 07:01

> [...]
der
> en times tid har den altså nærmest ætset ned i lakken, nogle tricks??

Komme pletten ikke af med noget andet, så køb Sonax slibepasta, Extreme
Polish 3 og Extreme wax.

Brug produkterne i den rækkefølge.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-05-04 13:15

> der
> ellers
>
> Komme pletten ikke af med noget andet, så køb Sonax slibepasta, Extreme
> Polish 3 og Extreme wax.

>--

Der mangler en vigtig oplysning. Er det en metallic-lak eller en alm. lak?

Er det en metallic-lak, er slibepastaen ikke vejen frem. Det er det dog nok
heller ikke, da jeg ikke tror at en fugleklat kan hærge en klarlak på så
kort tid.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 03-05-04 14:58

KLIP>>

> [...]
nok
> heller ikke, da jeg ikke tror at en fugleklat kan hærge en klarlak på så

Jo det er metallic mørkeblå, og den sad der kun en time, den stod dog i
bagende sol så "kemien" i sådan en klat har sikkert været optimal.
Jeg har nemlig for nylig lagt endnu et lag ultraglozz på, så nu må vi se om
det har reddet lakken, det kan jo være det kun er ultraglozzen der er
"ætset"

/Carsten