Skal pontus godt nok æde den ??????
Fra : Henrik Mortensen

Dato : 02-05-04 14:50

Jeg håber sgu seriøst ikke at pontus skal æde den fadæse alene!!

Det er latterligt at høre på at john nielsen og essex invest forsøger at
tørre den af på alle de andre hver eneste gang de demonstrerer de ikke kan
køre bil..Grr.

Nåja...jeg sidder og ser DTC på ZULU...

Henrik

Fra : Martin Vollert

Dato : 02-05-04 15:48

"Henrik Mortensen" <dsl65684@FJERNvip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> tørre den af på alle de andre hver eneste gang de demonstrerer de ikke kan

Hææ ja jeg sad lige og tænkte på Montoya, da jeg hørte Nielsens kommentar.

--
Hilsen Martin.

Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-05-04 16:01

"Henrik Mortensen" <dsl65684@FJERNvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tørre den af på alle de andre hver eneste gang de demonstrerer de ikke kan

Jeg synes ikke det er første gang hr. Nielsen har haft problemer med at
styre vogn.

Når det så går galt for ham, er det altid de andres skyld. Sportsmanship er
ikke hans stærke side.

I uheldsøjeblikket var der kun én der ikke kørte ligeud, og det var Nielsen,
sååeee det...............

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-05-04 17:50

Henrik Mortensen wrote:
> [...]
>

> Det er latterligt at høre på at john nielsen og essex invest forsøger
> at tørre den af på alle de andre hver eneste gang de demonstrerer de

I mine øjne var der heller ingen tvivl, det var ene og alene John Nielsen's
skyld.
Det var helt tydeligt at se i den optagelse der blev vist lige forfra, der
ses det helt tydeligt at det kun er John der skifter bane, lige ind i siden
på Volvo'en.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-05-04 18:59

Per Beer Hansen wrote:

> I mine øjne var der heller ingen tvivl, det var ene og alene John Nielsen's
> skyld.

Helt klart.

> Det var helt tydeligt at se i den optagelse der blev vist lige forfra, der
> ses det helt tydeligt at det kun er John der skifter bane, lige ind i siden
> på Volvo'en.

Som jeg så der var der tale om et "langt puf" fra Nielsen, først
lænede han sig op ad Pontus og møvede ham over mod Elgaard, og da
Pontus og Elgaard først byttede lak var det ikke muligt for
Nielsen at møve Pontus længere mod venstre, så hans møven blev til
en snurretur i stedet..

--
Hygge..
Thomas