SUUUUK !!!! Ja laves skal den jo .....bule~
Fra : JHB

Dato : 02-05-04 06:28

Hej Alle

Min bil var lige en tur i City2 i Tåstrup i går eftermiddag .......da man
kommer tilbage efter et par timers powershopping er der lavet en "pæn" stor
blød bule i den ene bagdør... ingen seddel i forruden ... Jeg elsker folks
høje moral.. Nå laves skal den jo ..bulen... Det ser heldigvis ikke ud til
at lakken er "knækket" nogle steder og ingen skarpe kanter, er der nogle der
har erfaring med at lade feks. Chips Away lave en ligende skade og hvad mon
sådan noget koster ...

hilsen
JB
Der nok lige venter et par uger med at låne sin bil ud til powershopping
igen ..og som slet ikke gider ulejlige gruppen med hvad jeg mener om folk
der siger "how hvad var det for en lyd ...nåå han har nok en forsikring"

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-05-04 07:20

"JHB" <jhb2610@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse

.. Det ser heldigvis ikke ud til
> at lakken er "knækket" nogle steder og ingen skarpe kanter,

Hmmm. blød bule...., rygter siger man kan trække den ud med en
lok..-svupper, især hvis man varmer lakken først m. en hårtørrer. Chipsaway
gør noget lign. .

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-05-04 16:02

> Hmmm. blød bule...., rygter siger man kan trække den ud med en
> lok..-svupper,

Sugekop-rygtet taler sand , jeg har lige afprøvet det: Sjovt nok
fik,opdagede jeg oxo en p.bule igår. På Bilkas p.plads var der en som havde
KASTET sin store gl.,ramponerede,rustne mercer ind imellem mig og en
campingbus. En nærmere inspektion afslørede bulen, men merceren slap med
skrækken, for jeg kunne ikke finde spor og højde passede heller ikke :o////.
Tilbage til bulen: Idag har jeg prøvet at hive i den m. en sugekop fra en
notesholder, og nu er den knap synlig, m.mindre man ved den er der .

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-05-04 17:57

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Sugekop-rygtet taler sand ,

Ja ja, sugekop metoden har skam været brugt i en del år efterhånden.
Det "sidste nye" er at bruge lim, så man kan lime en krog eller lignende
fast, som man så kan hive bulen ud i.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Fam. Olsen

Dato : 03-05-04 23:17

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ja, sugekop metoden har skam været brugt i en del år efterhånden.
> Det "sidste nye" er at bruge lim, så man kan lime en krog eller lignende
> fast, som man så kan hive bulen ud i.

Lyder interessant. Hører der så en eller anden væske til som kan opløse
limen igen? Eller hvordan fjerner man krog og lim igen? Hvem leverer sådan
noget lim? Det er ikke noget der er nået til cirkus milli endnu.

MVH Niels

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-05-04 16:16

Fam. Olsen wrote:

> Lyder interessant. Hører der så en eller anden væske til som kan
> opløse limen igen? Eller hvordan fjerner man krog og lim igen?

Svjh er det med noget væske, men hæng mig ikke op på det.

> Hvem
> leverer sådan noget lim?

Man kan blandt andet købe et helt sæt (limpistol, lim, kroge osv) hos Würtz.

> Det er ikke noget der er nået til cirkus
> milli endnu.

Der går vel også kun et par årtier endnu før det "rammer" hos jer

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Fam. Olsen

Dato : 04-05-04 20:30

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Svjh er det med noget væske, men hæng mig ikke op på det.

Skal jeg nok lade være med. :)

> Man kan blandt andet købe et helt sæt (limpistol, lim, kroge osv) hos
Würtz.

Dem handler vi jo med. :)

> Der går vel også kun et par årtier endnu før det "rammer" hos jer

Ja det må jeg hellere lave lidt om på. Jeg kan jo spørge Wurtzmanden næste
gang han kommer. Så kan jeg jo nok score et par ekstra bolscher.

MVH Niels
Alfa forever

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-04 13:26

> Man kan blandt andet købe et helt sæt (limpistol, lim, kroge osv) hos
Würtz.

En gav mig den ide, som han havde afprøvet, at man kunne tage stiften til
en alm. limpistol og varme i enden, hvorefter den presses fast i bulen. Så
skulle man bruge den som "håndtag" til at hive bulen ud. Det virkede ikke så
godt som sugekoppen for mig, især ikke hvis man giver den et slik først, det
er li'som lidt "savl" får den til at hænge bedre i . Men hvis man ingen
s.kop har, er det nok et udmærket alternativ.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 02-05-04 07:35

> [...]
> skarpe kanter, er der nogle der har erfaring med at lade feks. Chips
> Away lave en ligende skade og hvad mon sådan noget koster ...

Jeg har fået lavet en bagdør, hvor der var små underlige buler samt større
buler bl.a. også i "knækket" på døren. Det blev lavet af et firma ved navn
"Bulemanden" og du kan ikke se der har været buler i den dør nu! Så ring
til "Bulemanden", han kan helt sikkert hjælpe dig. Det kostede omkr. 800
kr. at få lavet... inkl. 2 timers arbejde samt kørsel til/fra din bopæl.

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-05-04 08:53

JHB wrote:
> [...]
> skarpe kanter, er der nogle der har erfaring med at lade feks. Chips
> Away lave en ligende skade og hvad mon sådan noget koster ...

www.ridserilakken.dk kan du udfylde en formular med en beskrivelse, samt
evt. sende et billede med, hvorefter du vil få et overslag over prisen på
reparationen.
Du skal bare klikke dig ind på Tilbud fra forsiden af.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : JHB

Dato : 03-05-04 19:00

takker for de indkomne forslag tror dog jeg vil lade en der har prøvet det
før hive/suge/hvad man nu gør i en blød bule

hilsen
JHB