MotoGp live?
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 01-05-04 18:43

Hej.
Har idag købt premium pakken på motogp.com så man kan se alle tidskørselerne
da Eurosport desværre ikke viser dem alle men har ikke kunne finde dem.Havde
ellers forstået de skulle sende dem live men det kan være det er mig der
fjumre rundt på siden så er der andre der har kunne se dem?

Fra : MKS - 74

Dato : 01-05-04 19:04

On Sat, 1 May 2004 19:43:27 +0200, "Søren Jacobsen" <Cool@newmail.dk>
wrote:

>Hej.
>Har idag købt premium pakken på motogp.com så man kan se alle tidskørselerne
>da Eurosport desværre ikke viser dem alle men har ikke kunne finde dem.

Eurosport-UK sendte dem idag...

>Havde
>ellers forstået de skulle sende dem live men det kan være det er mig der
>fjumre rundt på siden så er der andre der har kunne se dem?

Ja, det kunne jeg - jeg havde live timing og live coverage kørende
samtidigt hvilket giver et utroligt overblik - Inde på siden
(hovedsiden) dukker der et videolink op til live video når
tidskørslerne starter, men _ikke_ før og derfor skal du update
(reloade) siden når tidskørslerne starter, ellers finder du aldrig
linket , videofeedet kunne godt være bedre, men er dog acceptabelt
med ca. 300kbps.

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 01-05-04 19:16

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Eurosport-UK sendte dem idag...

Kan desværre kun se den danske på kabeltv

> [...]
> (reloade) siden når tidskørslerne starter, ellers finder du aldrig
> linket , videofeedet kunne godt være bedre, men er dog acceptabelt

Okay takker så var det bare mig der ikke gjorde det rigtigt