Ny bil på glatbane
Fra : Casper Bang

Dato : 30-04-04 09:27

Hej,

Jeg har i dag fået et tilbud fra min gamle køreskole, om at komme med min
egen bil på glatbane for 100 kroner.

Dette synes jeg lyder som et meget interessant tilbud, da jeg lige har fået
"ny"bil (BMW 320 i - baghjulstrukket). Kunne godt tænke mig at prøve den
under sådanne betingelser.

Synes i det er et tilbud jeg skal tage? Er det dét værd (der er sikkert en
del af jer som har prøvet det)?

Thanks :)
~Casper

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-05-04 09:37

On Fri, 30 Apr 2004 10:26:30 +0200, "Casper Bang"
<webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote:

> [...]
>"ny"bil (BMW 320 i - baghjulstrukket). Kunne godt tænke mig at prøve den

Du får ikke bedre lejlighed til at lære din bil bedre at kende end under
sådanne omstændigheder. Du kan lave alle de fejl "du vil" uden, at det
har anden konsekvens end, at du lærer af dem. Ude på vejen kan det måske
rede dig, at du ved, hvordan din bil reagerer. Det er for sent at lære
det, når det først går galt.

>Synes i det er et tilbud jeg skal tage? Er det dét værd (der er sikkert en
>del af jer som har prøvet det)?

Jada! Det kan altid betale sig at få opfrisket sine færdigheder!

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Casper Bang

Dato : 01-05-04 12:02

> Du får ikke bedre lejlighed til at lære din bil bedre at kende end under
> sådanne omstændigheder.

Nej, det var det jeg tænkte... og kan da huske fra min tid på køreskolen at
glatbanen var noget af det sjoveste ved det hele :)

> Jada! Det kan altid betale sig at få opfrisket sine færdigheder!

På mandag får de min tilmelding så. Jeg tror det bliver rart at kende sin
bil under mere ekstreme omstændigheder.

MVH
¨Casper

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-05-04 09:50

Casper Bang wrote:

> Jeg har i dag fået et tilbud fra min gamle køreskole, om at komme med min
> egen bil på glatbane for 100 kroner.

Klip

> Synes i det er et tilbud jeg skal tage? Er det dét værd (der er sikkert en
> del af jer som har prøvet det)?

ja, selvfølgelig.

Det er selvfølgelig forskel på hvor meget man får for pengene.
Så vi kan ikke vurdere det, da du ikke fortæller hvad du får for
pengene.

Men 100 kr er da billigt.

Mvh. Jørgen

Fra : Casper Bang

Dato : 01-05-04 12:01

> Det er selvfølgelig forskel på hvor meget man får for pengene.
> Så vi kan ikke vurdere det, da du ikke fortæller hvad du får for
> pengene.

Jeg ved ikke selv mere end jeg har skrevet til jer; ikke engang hvor lang
tid det vil tage... men det finder jeg jo ud af på et tidspunkt :) Jeg
tilmelder mig, og håber at jeg lærer min bil bedre at kende ved det.

> Men 100 kr er da billigt.

Ja, det syntes jeg umidelbart også, men kender jo ikke normalprisen for
sådan noget.

Fra : Rander

Dato : 01-05-04 16:15

Sat, 1 May 2004 13:00:37 +0200 brugte Casper Bang 14 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

>Ja, det syntes jeg umidelbart også, men kender jo ikke normalprisen for
>sådan noget.

Mellem 800 og 1700 kr (ca) iflg www.kti.dk

Jeg vil næsten sige "du har ikke råd til at lade være"...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

I ryk, som når Solen flytter sig. (DR)

Fra : Casper Bang

Dato : 01-05-04 17:46

> Mellem 800 og 1700 kr (ca) iflg www.kti.dk

Ok! Det var da lidt vildt så dyrt det åbenbart er som standard!
Ja, så er der da ikke nogen tvivl om at jeg skal med.

> Jeg vil næsten sige "du har ikke råd til at lade være"...

Ja, det må du da nok sige!

Fra : Roberto Saldo

Dato : 03-05-04 08:51

Casper Bang wrote:
> [...]
> under sådanne betingelser.
>
> Synes i det er et tilbud jeg skal tage? Er det dét værd (der er sikkert en

Laver du gas?
Jeg betalte 1300 i sin tid.
Det var en udfordring.
For 100bobs er det et tilbud du ikke kan sige nej til.

--
Roberto Saldo

Fra : Per Thomsen

Dato : 03-05-04 09:31

> Laver du gas?
> Jeg betalte 1300 i sin tid.
> Det var en udfordring.
> For 100bobs er det et tilbud du ikke kan sige nej til.

Til enhver tid.

Per

Fra : Casper Bang

Dato : 03-05-04 15:47

> Til enhver tid.

Fandt ud af at det var en 2-timers tur.
Men det er da godt nok meget at spare hvis det er så dyrt normalt!

Fra : Per Thomsen

Dato : 04-05-04 09:02

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:40965b5e$0$1216$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

> Fandt ud af at det var en 2-timers tur.
> Men det er da godt nok meget at spare hvis det er så dyrt normalt!

Any way - tag i mod tilbudet.

Per