Blå pærer til forlygter
Fra : Fujitsu

Dato : 30-04-04 11:30

Hvilke typer/mærke er specielt meget blå, og ligner næsten Xenon.??

Mvh
Andersen

Fra : Lars

Dato : 30-04-04 12:11

> Hvilke typer/mærke er specielt meget blå, og ligner næsten Xenon.??

Philips Bluevision ?

hilsen
Lars

Fra : Fujitsu

Dato : 30-04-04 12:18

Nej Nej.
På et tidspunkt kunne man få nogle i bildillen, der var helt helt blå. Det
var så meget at vejen blev farvet helt blå.!!

Det skal være sådan nogle.. også selv om de ikke er lovlige.. heh

Andersen

Fra : Henrik B.

Dato : 30-04-04 12:27

Fujitsu wrote:
:: Nej Nej.
:: På et tidspunkt kunne man få nogle i bildillen, der var helt helt
:: blå. Det var så meget at vejen blev farvet helt blå.!!
::
:: Det skal være sådan nogle.. også selv om de ikke er lovlige.. heh

Tjah, hellere se "smart" ud, end kunne se, hvor man kører........feeeeeeed
holdning.

M.v.h.

Fra : Fujitsu

Dato : 30-04-04 12:34

Hvem har snakket noget om at man skal køre med dem.??

De skal bruges til en udstillings bil

Fra : Fly Christensen

Dato : 30-04-04 12:40

On Fri, 30 Apr 2004 13:33:35 +0200, "Fujitsu" <Fujitsu@mail.dk> wrote:

>Hvem har snakket noget om at man skal køre med dem.??
>
>De skal bruges til en udstillings bil

He, der kunne det se fino ud.

Fly

PS: Gider du kigge forbi www.usenet.dk og læse om citatteknik?

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Henrik B.

Dato : 30-04-04 13:25

Fujitsu wrote:
:: Hvem har snakket noget om at man skal køre med dem.??

Måske denne sætning: "Det skal være sådan nogle.. også selv om de ikke er
lovlige.. heh"

M.v.h.

Fra : KH

Dato : 30-04-04 21:16

> [...]
> :: Det skal være sådan nogle.. også selv om de ikke er lovlige.. heh
>
> Tjah, hellere se "smart" ud, end kunne se, hvor man kører........feeeeeeed

Det er ikke engang smart.. Det er hjernedødt...

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-04 16:07

"Fujitsu" <Fujitsu@mail.dk> wrote in message
> [...]
> var så meget at vejen blev farvet helt blå.!!
>
> Det skal være sådan nogle.. også selv om de ikke er lovlige.. heh

Kender vi ikke til her
--
Møller