Ny udstødning Herning/Holstebro
Fra : Michael Bested

Dato : 30-04-04 09:53

Jeg skal have sat en ny udstødning på min bil i enten Herning eller Holstebro.

Mener jeg har set en reklame for "Lydpotten", som gør det, mens man venter.

Men jeg kan ikke finde en hjemmeside/adresse - nogen der kan hjælpe?

/Michael

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.237.188.45)

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-04 10:22