Ny kværn!
Fra : Asger Steffensen

Dato : 29-04-04 21:55

Det er jo efterhånden skik og brug herinde, at proklamere købet af en ny
cykel, når man i en lyksalig rus er vendt hjem med dyret..

Så jeg vil tilslutte mig koret:
Jeg har netop anskaffet en Suzuki DL1000 V-Strom (jubii!).

Den er unægtelig noget forskellig fra min Kawasaki ZX-10 !!
Men efter at jeg har vænnet mig til lyden og karakteristikken af en V2, 40
"manglende" hk og en oprejst kørestilling, er det faktisk ret fedt!

Så nu er den gode, gamle Kawa sat til salg (med et stik i hjertet, trods
alt, men man må jo prioritere)

Asger
V-Strom
ZX-10 (til salg)

Fra : Steen Gruby

Dato : 29-04-04 22:18

On Thu, 29 Apr 2004 22:55:27 +0200, "Asger Steffensen"
<ast@get2net.net.dk> wrote:

Hej Asger.

>Så jeg vil tilslutte mig koret:
>Jeg har netop anskaffet en Suzuki DL1000 V-Strom (jubii!).

Stort tillykke herfra.

>Den er unægtelig noget forskellig fra min Kawasaki ZX-10 !!
>Men efter at jeg har vænnet mig til lyden og karakteristikken af en V2, 40
>"manglende" hk og en oprejst kørestilling, er det faktisk ret fedt!

Der var en af gutterne der beskrev en længere prøvetur med sådan en.
Det var en 100% positiv oplevelse.
Den skal du nok blive glad for.

>Så nu er den gode, gamle Kawa sat til salg (med et stik i hjertet, trods
>alt, men man må jo prioritere)

That's the way it goes

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-04-04 23:27

Asger Steffensen wrote:
> [...]
>
> Så jeg vil tilslutte mig koret:
> Jeg har netop anskaffet en Suzuki DL1000 V-Strom (jubii!).

Tilykke, det er en fed maskine, er den ny, eller "bare" ny for dig

Jeg prøvede den sidste forår, da der var åbent hus hos SPH, og den har da
rigeligt motorkraft !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Asger Steffensen

Dato : 03-05-04 20:13

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> Tilykke, det er en fed maskine, er den ny, eller "bare" ny for dig

Det er en årg. 2002 med 21.000 km på uret.

> Jeg prøvede den sidste forår, da der var åbent hus hos SPH, og den har da
> rigeligt motorkraft !

Alt er jo relativt. Men den kører fedt!

Asger

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 30-04-04 12:07

Asger Steffensen wrote:
> Jeg har netop anskaffet en Suzuki DL1000 V-Strom (jubii!).

Tillykke med købet - nyt legetøj er jo altid rart.

> Den er unægtelig noget forskellig fra min Kawasaki ZX-10 !!

njae udover kawa logoet har de jo ikke ret meget tilfælles.

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : Asger Steffensen

Dato : 03-05-04 20:12

"Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk.nospam> skrev i en meddelelse

> Tillykke med købet - nyt legetøj er jo altid rart.

> njae udover kawa logoet har de jo ikke ret meget tilfælles.

Hej Henrik

Høh - jeg regner med at den bemærkning skyldes at du også har læst at den
kommer på markedet (i udlandet) som KLV 1000...!
http://www.moto-net.com/p_article.php?RefArticle=487

Asger