En reminder...
Fra : Dak

Dato : 29-04-04 13:02

I morgen hvor der blir indført nye fartgrænser så husk at overholde
hastigheden lige her de første par dage. Især denne weekend. Politiet er
mobiliseret og har afsat ekstra mandskab til UDOVER den sædvanlige 1.maj
fardango.

Og husk at i dag er der en speciel gæst på besøg så der er endda helikoptere
i luften. men kun i kbh dog. og så er der æg over det hele lige nu...

Og til sidst HUSK fra i morgen at vinke/pege ned i asfalten hvis i ser en
kontrol på modsatte vejside.

Ellers god fartdag i morgen!

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 13:47

Dak wrote:
> [...]
> i luften. men kun i kbh dog. og så er der æg over det hele lige nu...
>
> Og til sidst HUSK fra i morgen at vinke/pege ned i asfalten hvis i ser en

Snøft..

Nu er det jo ikke fordi jeg skal ud og være fartbølle eller noget, men
netop i morgen får jeg min maskine.. Snøft.. det er et hårdt liv..

//eCarlos.net

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 13:53

Dak wrote:
> [...]
> hastigheden lige her de første par dage. Især denne weekend. Politiet
> er mobiliseret og har afsat ekstra mandskab til UDOVER den sædvanlige

Føj - en masse mennensker der har rottet sig samme om at opretholde loven.
Hvad bliver det næste!?!?

> [...]
> hele lige nu...
>
> Og til sidst HUSK fra i morgen at vinke/pege ned i asfalten hvis i

....som en GAL!!

> Ellers god fartdag i morgen!
>
> Dak
> Suzuki GS500Ev

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

* If you don't live for something, you'll die for nothing - Jamey Jasta *

Fra : Michal

Dato : 29-04-04 15:54

On Thu, 29 Apr 2004 14:01:39 +0200, Dak wrote:
> Og husk at i dag er der en speciel gæst på besøg så der er endda helikoptere
> i luften. men kun i kbh dog. og så er der æg over det hele lige nu...

Gæst? Æg? Øøh, nogle gange kan det vist godt betale sig at tage det
offentlige... de har gratis aviser... og jeg har ikke taget det
offentlige for nyligt, så jeg aner ikke hvad der sker =)

> Og til sidst HUSK fra i morgen at vinke/pege ned i asfalten hvis i ser en
> kontrol på modsatte vejside.

Helt sikkert.. Jeg håber bare jeg kan genkende de vogne :/

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-04-04 17:12

Michal wrote:

> Gæst? Æg? Øøh, nogle gange kan det vist godt betale sig at tage det
> offentlige... de har gratis aviser... og jeg har ikke taget det
> offentlige for nyligt, så jeg aner ikke hvad der sker =)

"Gæsten" er USA's udenrigsminister Colin Powell... "æggene", AKA
æggeskaller, er MC-betjente...

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Michal

Dato : 29-04-04 22:05

On Thu, 29 Apr 2004 18:11:36 +0200, Freddy wrote:

> "Gæsten" er USA's udenrigsminister Colin Powell...

Oh... ham... ham har jeg ikke hørt så meget om...

> "æggene", AKA æggeskaller, er MC-betjente...

Det giver mening :) har dog kun hørt dem som æggeskaller, og ikke som
hele æg... jeg troede der ville være mange som ville kaste æg på gæsten,
dvs. ham Colin Powell... :)

Håber ikke jeg fornærmer nogen i gruppen med min uvidenhed om
verdenssituationen... ;)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-04-04 10:13

"Michal" <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> wrote in message

> Håber ikke jeg fornærmer nogen i gruppen med min uvidenhed om
> verdenssituationen... ;)

Eeej - det er OK. Vi ved at du svæver rundt i den syvende MC-himmel.

vh
Torben

Fra : Michal

Dato : 30-04-04 12:46

On Fri, 30 Apr 2004 10:12:52 +0100, Torben wrote:
> "Michal" <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> wrote in message

> Eeej - det er OK. Vi ved at du svæver rundt i den syvende MC-himmel.

LOL ja det er det vist noget om :D

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Dak

Dato : 30-04-04 07:33

> Helt sikkert.. Jeg håber bare jeg kan genkende de vogne :/

Mon ikke der er en hær af æggeskaller ved siden af målervognene? hvordan
skal de ellers sætte efter?

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Michal

Dato : 30-04-04 12:45

On Fri, 30 Apr 2004 08:33:26 +0200, Dak wrote:

> Mon ikke der er en hær af æggeskaller ved siden af målervognene? hvordan
> skal de ellers sætte efter?

Hehe :D

Det er jo allerede i morgen, så vi får se :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 30-04-04 21:59

Så ikke meget til de små sorte - var en lille frisk tur til Herning og
bagefter til Flensborg. Små 500 kilo - mødte en i modkørende retning
og overhalede en anden - uden at blive stoppet - fin tur....

Heldet følger de tossede

hVh
Hans
NTV

Fra : Michal

Dato : 30-04-04 22:40

On Fri, 30 Apr 2004 22:59:05 +0200, rugholmhusFJERN@vip.cybercity.dk wrote:
> Så ikke meget til de små sorte - var en lille frisk tur til Herning og
> bagefter til Flensborg. Små 500 kilo - mødte en i modkørende retning
> og overhalede en anden - uden at blive stoppet - fin tur....

Så må jeg da være godt tosset! :)

Men på den anden side kørte jeg kun 85 km idag... havde jeg kørt 250 km
havde jeg nok mødt en lille sort. :)

--
Venlig Hilsen
Michal