Jeg så en bil i dag - men hvilken?
Fra : Klaus A

Dato : 29-04-04 18:13

En eller anden ny 4wd sport ting, der mest af alt så ud som et kryds med en
alfa (156) og en eller anden asiatisk mpv. Størrelse som en X5.

<savl.wav>

Rigtig flot og sporty.
(havede et logo der lignede Mazda's ?)

Hvilken bil så jeg i dag i Aalborg?

Klaus A

ps - jeg ved det ikke....

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 18:15

"Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> alfa (156) og en eller anden asiatisk mpv. Størrelse som en X5.

Porsche Cayenne kunne være et bud
http://www2.porsche.de/german/deu/home.htm

Mvh.

Dannie

Fra : Klaus A

Dato : 29-04-04 18:42

"DJ" <vm6632[a]get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Porsche Cayenne kunne være et bud
> http://www2.porsche.de/german/deu/home.htm

Nope - jeg burde nok have skrevet, at det ikke er en af de "gængse" som VW,
Porsche, Mercedes, Audi, Volvo m.fl.
Den var vist på danske plader...

Klaus

Fra : Nicolai

Dato : 29-04-04 18:53

Det kunne være den der koreaner der hedder ssang ssung mener jeg den hedder.
Den fås bla. med en 270cdi fra mercedes. Den koster ca 230K + moms. Så den i
Bella centeret.....Rigtig fed i forhold til prisen!!!

Der findes en hjemmeside, men kan ikke lige huske adressen!!

VH

Nicolai

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 29-04-04 19:33

"Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev

> En eller anden ny 4wd sport ting, der mest af alt så ud som et kryds med
en
> alfa (156) og en eller anden asiatisk mpv. Størrelse som en X5.

Infiniti ?

/Steen

Fra : Lasse Langwadt Chris~

Dato : 29-04-04 20:40

Steen D. Pedersen wrote:
> "Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev

> en

> Infiniti ?
>
> /Steen

hedder de ikke normalt Nissan når de kører rundt her omkring?

f.eks, Nissan 350z = Infiniti G35 coupe

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 30-04-04 14:12

"Lasse Langwadt Christensen" <langwadt@ieee.org> skrev

> hedder de ikke normalt Nissan når de kører rundt her omkring?

Der kører en rundt heroppe (Aalborg) som er en Infiniti.

/Steen

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 21:37

"Steen D. Pedersen" <mailto:sdp@FjernDetteMailme.dk> skrev i en meddelelse
> "Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev

> en
>
> Infiniti ?

Jeg har set sådan en et par gange på svågertorp station i malmö - lækker øse :)
Det kan jo være det er ham der har været i dk :)

Christian

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:82.182.192.181)

Fra : Klaus A

Dato : 30-04-04 16:14

<Christian Bak> skrev i en meddelelse

> Jeg har set sådan en et par gange på svågertorp station i malmö - lækker
øse :)
> Det kan jo være det er ham der har været i dk :)

Det er ikke en Infiniti. Den var ikke så box'ed (Volvo på Speed LOL).

Jeg er kommet til den konklusion, at det nok var en Lexus...

Klaus A.

Fra : Martin Sand.

Dato : 29-04-04 19:44

Klaus A wrote:
> En eller anden ny 4wd sport ting, der mest af alt så ud som et kryds
> med en alfa (156) og en eller anden asiatisk mpv. Størrelse som en X5.
> [...]

Måske var det den nye Lexus RX 300?
http://www.lexus.dk/showroom/rx_2003/index.html

MVH Martin

Fra : Klaus A

Dato : 29-04-04 21:06

"Martin Sand." <my@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Måske var det den nye Lexus RX 300?
> http://www.lexus.dk/showroom/rx_2003/index.html

Tæt på, men er ikke sikker. Mere High-Tech (eller osse er jeg bare ½blind)

Lygterne foran forekom mig mere smalle..

Klaus

Fra : Martin Sand.

Dato : 30-04-04 18:58

Klaus A wrote:
> Tæt på, men er ikke sikker. Mere High-Tech (eller osse er jeg bare
> ½blind)
> Lygterne foran forekom mig mere smalle..

Det kan være svært at genkende biler på billeder, når det er modeller som
man ikke ser til daglig. Men kig på design-siderne på hjemmesiden, der er
flere billeder af den.
Sikkert en ret lækker bil til 368.000 kr. på gule plader... knapt så lækker
bil til 910.000 kr. på hvide plader! Føj!

MVH Martin

Fra : Henrik W

Dato : 01-05-04 08:30

Klaus A wrote:
> "Martin Sand." <my@privacy.net> skrev i en meddelelse
>
> Tæt på, men er ikke sikker. Mere High-Tech (eller osse er jeg bare ½blind)
>
> Lygterne foran forekom mig mere smalle..

Hvis den du så var sort, så holder den bag en café på havnesiden af Ved
Stranden - stor hvid bygning, vist nok tidl. told-ting - kan ikke huske
hvad den hedder, men de har sandwiches med chips i . Det er en Lexus
RX 300 som Martin Sand skriver. Prøv at køre forbi og kigge nærmere på den.

--
/Henrik W
"The difference between stupidity and genius is that genius has its

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 04-05-04 12:54

"Henrik W" <wmazemanXXX@stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:40935184$0$18692$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Hvis den du så var sort, så holder den bag en café på havnesiden af Ved
> Stranden - stor hvid bygning, vist nok tidl. told-ting - kan ikke huske
> hvad den hedder, men de har sandwiches med chips i .

Det må være Casablanca

/Jakob

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 29-04-04 22:05

Outlander ? http://www.outlander.dk/

Fra : Johnt

Dato : 29-04-04 23:37

> en

Hyandai Santa Fe

http://www.hyundai.dk/

Hilsen

Johnt

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-04-04 06:55

Klaus A wrote:
> Hvilken bil så jeg i dag i Aalborg?

Den øverste...
http://www.bilmagasinet.dk/nyheder/default.asp?mode=1&id=2580

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Klaus A

Dato : 30-04-04 16:18

meddelelse news:c6spog$r6l$1@sunsite.dk...

> Den øverste...
> http://www.bilmagasinet.dk/nyheder/default.asp?mode=1&id=2580

Nope - Det må være en Lexus jeg så.. :-|

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-04 19:27

"Klaus A" skrev

> En eller anden ny 4wd sport ting, der mest af alt så ud som et kryds med
en
> alfa (156) og en eller anden asiatisk mpv. Størrelse som en X5.

Jeg tror jeg har set samme automobil.... Og jeg mener at kunne ane et
"Infinity"-mærke på potten..... Var det i nærheden af Jomfru Ane Gade ?? Jeg
har set den flere gange parkeret i Vesterå.

Er Infinity ikke noget amerikansk Nissan-værk ????

> <savl.wav>

Jowjow.... :)

VenHils
Peter