God mekker nær København til
Fra : Jens Jakob Andersen

Dato : 29-04-04 09:02

Hej

Jeg har købt en gammel Caravelle Bus (T3) 1982 luftkølet 1.9, og leder
nu efter:

* God+billig hugger i København+omegn.
(God defineret som kan skaffe dele og ved hvad han snakker om - ikke
nødendigvis billigst. Men heller ikke dyr )

* God mekker i København+omegn.
En der ved hvad han taler om, har en fair pris, kender til gamle
luftkølede Caraveller (T3), og kan lave tingene i fornuftig fart. (Og
gerne har en stak genbrugsdele liggende som han også ved hvornår han
skal tilbyde).

Jeg håber nogle her i gruppen kan hjælpe...

Med venlige hilsner

Jens Jakob

Fra : KH

Dato : 29-04-04 13:55