CB500 '76... lidt af hvert
Fra : Soren Schimkat

Dato : 30-04-01 14:55

Hej Alle

1: Så trælst.. jeg kom kørende på motorvejen og så begyndte den
pludselig at sætte ud... pyt tænkte jeg.. jeg stiller bare lige benzin
hanen på reserve og så skulle den være der... men nej. Hanen var defekt
så tanken var fuldstændig tom. Øv. Det kostede 3 km med cyklen under
armen og 4 nye tændrør.

2: Hvordan med Benzin (igen-igen)? Cyklen skal have 98 m.bly... hvad gør
jeg nu?

3: Der kommer en sær knuren fra baghjulet når jeg svinger. Det er ikke
lejet da hjulet sidder ok. Jeg har hørt noget om en bøsning som sidder
et sted i navet og som sikker er slidt.. er det noget der har noget på
sig?

mvh Søren