Hvor kan man købe svovlpatroner, som man b~
Fra : Peter Lauridsen

Dato : 21-04-04 10:54

Hej gruppe
Jeg er medlem af en bådforening, som har et skib med en 2 cylindret
mellemtryks Hundested Motor på 110 hk. I forbindelse med starten kræves
varme til at få brandstoffet til at tænde. Vi har elektrisk forvarmning, men
også svovlpatroner, som reserve hvis batteriet skulle være fladt eller
glødeelektroden brændt over. Det er nu umuligt for os at finde steder, der
sælger svovlpatronerne (de har også været anvendt til udryddelse af
mosegrise). Er der nogen som ved, hvor man kan købe sådanne svovlpatroner?
Hilsen Peter

Fra : Rolan Nielsen

Dato : 22-04-04 11:37

Har du prøvet hos Grenå eller Hundested motorfabrikker - de findes
endnu. De sælger dem sikkert ellers ved de hvor man skaffer dem.
Min bror har en gamel Gernå en bener - den levere de stadig
reservedele til.