Nogen som kender denne bådtype ?.
Fra : Brian

Dato : 17-04-04 18:06

Hej.
Jeg har ganske få oplysninger om en båd som jeg måske kunne være
interesseret i
(Har ikke set den endnu) ?.
Så derfor mit indlæg til gruppen, måske nogen kan hjælpe med info ?.
De få data jeg har:

Express Fisherman (Type ?)
Glasfiber båd bygget omkring 1970.
Motor båd, med indenbords diesel motor.

Ikke meget, jeg ved det!, men måske jeg er heldig at der her i gruppen er en
som kender til bådtypen ?. Jeg har søgt på Google uden der kommer det store
frem :O| .

Mvh. Brian.

Fra : Cat

Dato : 18-04-04 13:45

"Brian" <b_denmark@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> som kender til bådtypen ?. Jeg har søgt på Google uden der kommer det

www.udkik.dk har nogle andre Express-både. Måske den ligner.

Tine