Syn af bådtrailer
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 15-04-04 18:58

Hej
Jeg ville gerne have omregistret min Bådtrailer (ældre model-årg.78)
Det er en Brenderup S60 med påløbsbremse.
Her er mit problem: Der er ikke Stænger/kabler/bremsebakker/div.
Jeg ville gerne købe det hele i løsdele(tror nok det er muligt)
men jeg har ikke tegning over det. Jeg har fundet en utydelig på
"pantrailer.dk" Men ville gerne have en der var mere uførelig. Hvis der
er nogen der har sådan en fin tegning ville jeg blive rigtig glad. eller
har erfaring med at montere så noget habengut- ville jeg da også gerne
have nogle gode råd/tips..
på forhånd tak
venlig hilsen
Bjarne.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-04-04 22:32

Uheldigvis faldt Bjarne Jensen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Hej
> Jeg ville gerne have omregistret min Bådtrailer (ældre model-årg.78)
> Det er en Brenderup S60 med påløbsbremse.
> Her er mit problem: Der er ikke Stænger/kabler/bremsebakker/div.

Du skal nok spørge i en gruppe, der omhandler biler, det er der, alle
mekanikerne sidder.

Claus

Fra : Gert Jacobsen

Dato : 16-04-04 12:48

Hej Bjarne
Jeg tror jeg har noget du kan bruge.
Jeg vil prøve at finde det på et senere tidspunkt
Gert

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 16-04-04 17:35

"Bjarne Jensen" <bjarne.f1@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> er nogen der har sådan en fin tegning ville jeg blive rigtig glad. eller
> har erfaring med at montere så noget habengut- ville jeg da også gerne

Jamen, det glæder mig da Gert. Det vil jeg se frem til.
Venter lige på en tilbage melding, inden jeg skifter forum.
hilsen
Bjarne