Indvendig vindues-inddækning til en Maxi 9~
Fra : Thomas

Dato : 06-04-04 19:32

Er der nogen der har nogle forslag til hvordan man kan lave inddækningen af
vinduerne på en pæn måde på en maxi 95? Er i øjeblikket ved at sætte
beklædning op, og vil helst undgå bare at bøje beklædningen ind over kanten
til vinduet. Der må kunne lave noget pænere.

De originale inddækninger gik til, da båden for nogle siden brændte. Jeg går
udfra at de originale har været magen til dem af plastik der sidder i en
maxi 77.

Kan man evt. stadig få de originale nogen steder?

Jeg ved i øvrigt ikke om det hedder inddækninger , men det er dem der
skal give vinduerne en pæn finish indefra.

Med venlig hilsen

Thomas Thomsen

Maxi 77 nr. 2311

Fra : Lennart Sellman

Dato : 22-04-04 23:16

Försök med butyltape, helst sort. Det är mig veterligen det enda som duger.

Lennart Sellman Maxi 95 nr1016