Jeg forlader dk.fritid.sejlads pga chikane
Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-04-04 08:00

Hej

Efter mange og svære overvejelser, ser jeg mig nu nødsaget til at
forlade denne gruppe for stedse.

Den seneste tids personlige og ofte *perfide* angrib på mig og min
person, samt det faktum, at jeg *dagligt* modtager anonyme hademails,
personlige trusler om vold, agressive telefonopringninger samt en
masse virusmails og anden personlig chikane, betyder nu, at det
psykiske pres er blevet for stort.

Det kan simpelthen *ikke* være meningen, at man skal opleve
telefonstorm fra sure, *ignorante* fulderikker og andre idioter, blot
fordi man skriver et indlæg i denne gruppe, som de ikke er enige i.
Det er sgu for surt!

Det er simpelthen for stor en pris at betale, blot for at få lov til
at skrive i en debat gruppe....

Derfor tager jeg nu konsekvensen og siger farvel til dk.fritid.
sejlads...

Der kommer således ikke flere indlæg fra Claus Tersgov, heller ikke
under synonym.

Det er sikkert noget, som vil glæde PKJ og hans disciple....

Samtidig vil jeg gerne rette en varm tak til dem, der har støttet mig
i tiden, der er gået.

Claus

Fra : Vagn Schultz

Dato : 01-04-04 09:16

Hej Claus
Du behøver slet ikke at forlade gruppen, da faktum er at den forlader dig.
Og i øvrigt også os andre.
Det er nemlig sådan at gruppen bliver nedlagt. Dette sker som en direkte
følge af alt for mange OT indlæg.
I dyb sorg
Vagn Schultz

Fra : Lars K.

Dato : 01-04-04 09:58

In article <c4gj0b$7um$1@news.net.uni-c.dk>, e@e.dk says...
> [...]
> Og i øvrigt også os andre.
> Det er nemlig sådan at gruppen bliver nedlagt. Dette sker som en direkte

Den bliver da ikke nedlagt! den flyttes da bare til
dk.snak.mudderkastning :) og kommer tilbage i morgen igen.

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 01-04-04 12:16

Gælder fundansen ikke også 1. april ?

Dette er da OT.

/HHA

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-04-04 23:00

Uheldigvis faldt Hans-Henrik Andresen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Gælder fundansen ikke også 1. april ?

Jo, du må da fundanse alt det du vil

Claus

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 02-04-04 07:46

Så må vi jo hellere skrive til din udbydder da du i flere grupper har 'lavet
din egne regler' med useriøse indlæg der ikke høre til i grupperne........

/HHA

Fra : PO

Dato : 02-04-04 08:35

Hans-Henrik Andresen wrote:
> Så må vi jo hellere skrive til din udbydder da du i flere grupper har 'lavet
> din egne regler' med useriøse indlæg der ikke høre til i grupperne........

Lær at stave før du offentliggør dine sure opstød............ det er
kun 1. april én gang om året.

PO

Fra : JPS

Dato : 01-04-04 16:33

Uheldige

> Hej
>
> Efter mange og svære overvejelser, ser jeg mig nu nødsaget til at
> forlade denne gruppe for stedse.

Det må sgu da være din aprilspøg

/J.P.S.

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 01-04-04 21:42

Plonk !
Så røg han sgu i mit killfilter...
Jess

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-04-04 23:00

Uheldigvis faldt Jess Mathiasen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Plonk !
> Så røg han sgu i mit killfilter...
> Jess

APRILSNAR!

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-04-04 22:59

Uheldigvis faldt Claus Tersgov over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Efter mange og svære overvejelser, ser jeg mig nu nødsaget til at
> forlade denne gruppe for stedse.

Heheheh...

APRILSNAR!

Claus

Fra : Lars poulsen

Dato : 01-04-04 23:13

> Heheheh...
>
> APRILSNAR!
>
> Claus

Velkommen tilbage

--
_/) _/) _/)

Venlig hilsen - og god vind

Lars Poulsen

-se min maritime hjemmeside på: http://www.larspoulsen.dk

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 02-04-04 20:31

> [...]
> telefonstorm fra sure, *ignorante* fulderikker og andre idioter, blot
> fordi man skriver et indlæg i denne gruppe, som de ikke er enige i.

Ups....hvem fanden er det så jeg ringer og generer på det groveste når jeg -
for at få det fornødne mod - har kvalt en halv kasse "elefanter" ?? Hvis det
er en anden her fra gruppen jeg har generet så må du undskylde......jeg skal
nok holde op............ med at drikke "elefantbajere"

MVH

Alvin

Fra : Arne Sveipe Knudsen

Dato : 03-04-04 15:01

Hei

Jeg syns ikke at du Claus bør slutte å skrive innlegg. Du har gode maritime
kunnskaper vi andre ønsker at du skal dele med oss. Du er i alle fall
velkommen til no.fritid.maritim.

Når det gjelder virusmail så får jeg mellom 5-10 hver dag. De kommer selv
om det er noen som ikke like hva en skriver.

Hilse Arne

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i melding

Fra : Bjarne - 8270

Dato : 04-04-04 08:03

Hold venligst denne snak et andet sted. Så vidt jeg ved er det gruppen
dk.fritid.sejlads det her !!!
De herre kender jo godt reglerne ... og henviser jo ofte til dem selv !!

--
/Bjarne - 8270 Holme

Svar sendes til adressen 'bjarne.bak@paul.dk' hvor 'paul' erstattes med
'get2net'

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 04-04-04 17:07

Reglerne gælder ikke når det er 1.april.

--
mvh. Hans-Henrik Andresen
Telefon for en flad 20'er - www.telefin.dk

newsObc.49$FW6.2@news.get2net.dk...