50 hk udenbordsmotor med styrepind ?
Fra : Jens Olsen

Dato : 30-03-04 09:41

Findes sådan en svend,...altså en 50 hk udenbordsmotor med styrepind?
Jeg har aldrig set større end 40 hk, der ikke krævede konsol med rat.
Men jeg har ladet mig fortælle, at der er en fabrikant der har
fremstillet en 50 hk med styrepind. Sådan en fætter ville jeg gerne
have fingre i. Eller måske en 60 hk med styrepind.

Fra : Lars K.

Dato : 30-03-04 10:16

In article <33ac1086.0403300041.1d3c6b32@posting.google.com>,
jenspolsen@hotmail.com says...
> [...]
> fremstillet en 50 hk med styrepind. Sådan en fætter ville jeg gerne
> have fingre i. Eller måske en 60 hk med styrepind.

Jeg mener da bestemt at vi har en 60 hk med pind og snoretræk på den ene
gummibåd. Jeg kan lige se efter til klubaften i aften.

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : Calle.

Dato : 30-03-04 14:03

Jens Olsen wrote:
> [...]
> fremstillet en 50 hk med styrepind. Sådan en fætter ville jeg gerne
> have fingre i. Eller måske en 60 hk med styrepind.

Mener Yamaha laver dem

--
Calle.

Fra : Jan Næss

Dato : 30-03-04 19:36

tohatsu har det.
men må bestilles da de ikke tas inn til europa men selges i asia

jan

--

/`^`\
( O O )

Jan Næss
+47 90 03 25 56
Htpp://www.malern.com
jann@malern.com
ICQ 35211306

Fra : Jens Olsen

Dato : 31-03-04 15:51

"Jan Næss" <jann@dykkern.com> wrote in message news:<N7jac.3884$px6.57226@news2.e.nsc.no>...
> tohatsu har det.
> men må bestilles da de ikke tas inn til europa men selges i asia

Tak, for det.
Jeg fandt dataarkene for Tohatsu's motorer på Tohatsu's
japanske/internationale hjemmeside. Det fremgår at også deres TLDi
motorere kan fås med styrepind (både 50 hk og 70 hk).
En opringning til en dansk butik viste, at det vil tage 3 måneder at
få en til Danmark og at prisen er den sammen som for modellen til
ratstyring.

Jens Olsen