Teakkrydsfiner
Fra : Ebbe Kvorning Anders~

Dato : 27-03-04 23:32

Jeg skal bruge noget teak krydsfiner bl.a. et stykke på 60x60 cm 12 mm tyk
samt et stort stykke på 100 x 165 cm, 3-5 mm. tyk.

jeg har prøvet finerfabrikker, trælasthandlere og en bådebygger uden held,
dvs. man kan købe en hel plade (12 mm ca. 2000,- kr)
Dog kan man hos ØBRO træ og finer nøjes med at købe længden , men i hele
bredden, men de har ikke 3-5 mm plader.

Er der nogle gode råd?

Vh

Ebbe Andersen