Øv endnu en kedelig oplevelse med MC kører
Fra : Claus Due

Dato : 28-04-04 17:37

Er lige kommet hjem fra en kedelig oplevelse. Jeg kom kørende hjem fra
arbejde i det indre Århus. Jeg var idag på grund af mit arbejde kørende i
min bil, selv om vejret var fint til 2 hjul.
Klods op af politistationen må jeg og tre andre så blorkere bremsen
(madkassen har ikke abs), da en af vores kolleger på 2 hjul vælger at køre
zigzag på en højest uheldig måde. Der resulterer i et påkørt sidespejl = to
billister der sparede MC førens liv frem for et sidespejl og ikke mindst
flere gale billister der endnu engang tænker "de MC folk har heller ingen
respekt"
En kedelig oiplevelse og jeg var flov på vores vegne over sådan en idiot som
hurtigt banede sig vej gennem køen og stak af!

Jeg var ikke selv impliceret i uheldet, men hvis jeg havde haft muligheden
ville jeg gerne have talt med manden, men dette var ikke muligt da han stak
af med høj hastighed.Hvis du sidder der ude Honda kører EM XX XXX rød og
hvid cykel, med defekt kåbe på venstre side bør du skamme dig og overveje
hvorvidt en trehjulet cykel mere var dig! Det andet kan du åbentbart ikke
styre!

--
Med Venlig Hilsen

Claus Due

Fra : Michal

Dato : 28-04-04 18:24

On Wed, 28 Apr 2004 17:37:13 +0100, Claus wrote:
> Jeg var idag på grund af mit arbejde kørende i
> min bil, selv om vejret var fint til 2 hjul.

Jeg havde heller ikke mulighed for at tage mc'en idag, det er ellers
super duper vilderen godt vejr til at tøffe rundt =)

Så er det jeg ærgrer mig over at jeg ikke har en kædespringer =| Men
imorgen! så skal det være nok :)

> En kedelig oiplevelse og jeg var flov på vores vegne over sådan en idiot som
> hurtigt banede sig vej gennem køen og stak af!

Øv hvor træls! Yderst kujon agtig opførsel af den motortricklist :(

Jeg så heldigvis 4 MC'er idag som kørte pænt :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Annette Hansen

Dato : 28-04-04 20:24

Ja, de slemme onde unge mennesker kører som død og helvede nu om dage!
Kan man slet ikke bare nyde sine lange ture på sin GN250´er mere?
Alle kan jo lave fejl, men de unge bøller laver jo ikke andet!
Det er ikke som da vi var unge...

Fra : Ninja Rider

Dato : 28-04-04 20:48

Hejsa

Annette Hansen wrote:
> [...]
> Kan man slet ikke bare nyde sine lange ture på sin GN250´er mere?
> Alle kan jo lave fejl, men de unge bøller laver jo ikke andet!

Bla.... Jeg køre slet ikke som en engel, (ville have gjort), men jeg
køre med respekt for andre. Jeg er meget opmærksom på at folk har set
mig, så de ikke køre ud for an en, og lign. I dag var der 4 biler der
var ved at lave sammen stød i byen, da jeg kom kørende. Dette skyldes at
den første bil var ved at dreje til vensre, ind til brugsen. Han overså
mig, selv om at jeg nåede at holde helt stille og blev holdene, bakkede
han tilbage. Så skulle jeg til at sætte igang igen, da en (kvinde),
begynder at dreje ud fra brugsen, lige foran mig, og ud foran den anden
bil, som lige var bakket tilbage. Oki, så prøver jeg at komme frem igen,
men suk... en anden (kvinde), køre nu frem og drejer til højre som jeg
skal til at sætte igang igen igen. Arggg... Mig sur nu. Manden holder
stadig og venter på at dreje ind. Da en bagfra kørende bil er ved at
banke op i røven på ham....

Endeligt kommer jeg vidre uden at være i direkte fare mere på den tur....

Mvh Emil
Der kan køre pænt, men normalt køre lidt for stærkt undtagen i byen!
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Anders Houmark

Dato : 28-04-04 21:57

Ninja Rider wrote:
> Hejsa

> Bla....
> Mvh Emil
> Der kan køre pænt, men normalt køre lidt for stærkt undtagen i byen!

Hej Emil.. Jeg tror ikke du fanger ironien i Annettes indlæg

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Annette Hansen

Dato : 28-04-04 22:12

Fra : Michal

Dato : 28-04-04 22:47

On Wed, 28 Apr 2004 21:24:29 +0200, Annette wrote:
> Ja, de slemme onde unge mennesker kører som død og helvede nu om dage!

Hov hov hov! Jeg er også ung!

> Kan man slet ikke bare nyde sine lange ture på sin GN250´er mere?

Jeg ville nu foretrække at tøffe rundt på offroader og se seværdigheder :)

> Alle kan jo lave fejl, men de unge bøller laver jo ikke andet!
> Det er ikke som da vi var unge...

Ih nej, ungdommen nutildags! Siger jeg selvom jeg netop er i den
aldersgruppe :P

--
Venlig Hilsen
Michal