Sidevogn - hvad skal man vælge?
Fra : Hald

Dato : 27-04-04 18:21

Hej

Jeg er i den lykkelige situation, at min familie er blevet forøget - med en
knægt, som nu er otte uger. Snart skal han jo ud å køre motorcykel, men
konen skal jo også med - og så begynder det at ligne noget med sidevogn.

Det er bare ukendt land for mig - det vil sige - jeg ved, at man kan få en
Jawa med sidevogn (men Jawa er ikke verdens mest pålidelige eller kraftfulde
motorcykel). Så kan man investere i en Honda Goldwing med sidevogn - men det
vil koste en bondegård - bogstavelig talt. Jeg kan også få en sidevogn til
min nuværende motorcykel - en Yamaha XVS 1100 Dragstar (men det er også
meget dyrt). Mellem disse yderpunkter må der være noget, der både er
rimeligt økonomisk, men samtidigt også pålideligt og til at holde ud at køre
langt på.
Hvem kan anbefale noget?

Med venlig hilsen

Peter Hald

Fra : Michal

Dato : 27-04-04 18:46

On Tue, 27 Apr 2004 19:21:04 +0200, Hald wrote:
> [...]
> knægt, som nu er otte uger. Snart skal han jo ud å køre motorcykel, men
> konen skal jo også med - og så begynder det at ligne noget med sidevogn.

Tillykke! :D

> Mellem disse yderpunkter må der være noget, der både er
> rimeligt økonomisk, men samtidigt også pålideligt og til at holde ud at køre
> langt på.
> Hvem kan anbefale noget?

Den MC jeg kørte sidevognskørsel med på køreteknisk anlæg da jeg tog
kortet så ret god ud til det.

En eller anden semistor bmw offroad agtig ting... Kan desværre ikke
huske hvad det var for en :/

Det var ude ved lufthavnen på amager.

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 19:06

Hej
http://www.sidepower.dk har i øjeblikket et syns jeg både billigt og godt
tilbud på en xj900 med Eml GT2001 sidevogn de forlanger 95.000 for

Brian
Også med sidekasse på Cyklen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=248

Fra : Per P.

Dato : 27-04-04 19:10

"brian jensen" <b.zsnabelaoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.sidepower.dk har i øjeblikket et syns jeg både billigt og godt
> tilbud på en xj900 med Eml GT2001 sidevogn de forlanger 95.000 for

Du kom først. Jeg vil selv foreslå sidepower. Jørn Lunø som er "Sidepower"
har mange års erfaring og en reel fyr at handle med. Så tag du og ring til
ham. Det koster i al fald ikke noget udover det du tilfører
telefonregningen.

--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse

Fra : Jake

Dato : 28-04-04 08:29

Hald wrote:

> Hvem kan anbefale noget?

Hvis du har mod på det er der en fed gammel Dnepr (russisk BMW kopi)
til salg på www.dream-machines.dk

/Jake
Der selv har overvejet at købe den