Pris på mc: kawasaki, ER-5, 98
Fra : ca

Dato : 26-04-04 10:09

Hej folkens

Håber i vil være en Rookie behjælpelig med lidt
råd og vejledning.

Jeg skal hen og købe min første MC, har fået tilbudt en Kawasaki fra 98,
en ER-5.

Den er i fin stand, ved ikke hvor meget den har kørt, men det er ikke
vildt meget..

Er der nogen der ved hvor meget sådan en må koste??

Tak.

//Carl

Fra : Thomas L

Dato : 26-04-04 12:00

max. 40 K afhængig af stand, kilometer, service, udstyr m.m
ellers kan det nok bedre betale sig at købe en sprit ny Årgang 2003
til 60 K. med nul kilometer på tælleren samt 2 års garanti.

MVH
Thomas
( tidligere ER-5 ejer )

Fra : Carl Astrup

Dato : 26-04-04 16:57

Ok, tak for det.

Er det ellers en ok cykel ?

//Carl

Fra : Thomas L

Dato : 26-04-04 20:09

ja, helt sikkert. Jeg var meget glad for min. Den er nem at
køre og hurtig nok. Jeg kunne godt lide "naked bike" princippet men
det er så tilgengæld ikke nogen touringcykel. Sædehøjden er lidt lav
så hvis man er en høj fætter er siddestillingen ikke for god i længere
perioder. Men hvis den ellers er passet efter foreskrifterne så ville
jeg ikke være bange for at kjøwe - hvis ellers prisen er rigtig.

MVH
Thomas