garage låning i Odense
Fra : S.G

Dato : 25-04-04 10:02

Jeg har fået en bekendt mc-mekanikker til at stille mine ventiler på
tl1000´eren. Men han skal bruge en garage eller lign, og det kan jeg ikke
stille til rådighed her i Odense desværre. Så tænkte der måske var en af jer
der kunne stille en til rådighed en time eller 2 en dag mod et minre beløb
eller lign.? Han har selv værktøj osv.
:)

S.G
TL1000S
Odense

Fra : Esben Bøll

Dato : 25-04-04 11:32

sagtens jeg har plads ude på skibhusvej.
du kan lige ringe til mig så vi kan aftale et tidspunkt
mvh esben mobil 23952332

Fra : S.G

Dato : 25-04-04 17:41

> sagtens jeg har plads ude på skibhusvej.
> du kan lige ringe til mig så vi kan aftale et tidspunkt
> mvh esben mobil 23952332

:D
Tak for idag, bekalger jeg fyldte så meget på vejen på hjemturen, men svært
at lade være med at lege jo :) den vil jo så gerne på hjul. :)
Vi snakkes ved.. Det skal være en weekend fra om morgenen...
Glæder mig til den indkaldelse. Stemmer for det skal være en fredag, så der
kan gå øl i den.

Fra : Jesper

Dato : 25-04-04 19:15

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vi snakkes ved.. Det skal være en weekend fra om morgenen...
> Glæder mig til den indkaldelse. Stemmer for det skal være en fredag, så

??