Common Service Manual til Honda VFR
Fra : Hartman

Dato : 25-04-04 09:38

Hej NG

Jeg er flere gange i service manualen til min VFR under udførelse af diverse
småting,
blevet henvist til Common service manual, som vistnok dækker flere Honda
modeller.

Er der nogen der ved hvor jeg kan få sådan en, evt. kopi, da jeg tit går
lidt i stå under
alm. service/vedligehold ?

--
Hilsen
Alan Hartman

Fra : Squish

Dato : 29-04-04 19:11

Hartman wrote:
> [...]
> modeller.
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan få sådan en, evt. kopi, da jeg tit går

Du kan hente den hér:

http://www.honda4fun.com/man_officina/man_officina.html

--
Squish