Kell Agnar Christensen.
Fra : //zlgge

Dato : 24-04-04 22:06

Kære Susanne

Jeg kendte ikke Kell, men vil gerne udtrykke min medfølelse overfor dig og
de berørte. Jeg blev meget rørt over dit indlæg og ønskede ikke at poste i
tråd med det da det må være forbeholdt dem der kendte Kell.

Alligevel vil jeg opfordre dig til også at sende dit indlæg til
dk.fritid.bil Jeg er sikker på at bilisten der var involveret i ulykken er
uforskyldt, men samtidigt tror jeg at der er mange der gerne vil læse dit
indlæg i bil-gruppen.

ærbødigst
//zigge

Fra : e-ks@mail.dk

Dato : 08-05-04 21:59

"//zlgge" <ziggeFORMEGET@privat.dk> wrote in message news:<408ad643$0$182$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
> uforskyldt, men samtidigt tror jeg at der er mange der gerne vil læse dit

Kære Zigge
Tak for din medfølende hilsen...det varmer.
Der er stadig nogle uafklarede punkter omkring min brors død, og
eftersom du skriver at du er sikker på at bilisten er uforskyldt, vil
jeg høre om du måske ved nogle detaljer omkring ulykken, som jeg ikke
er klar over. Det vil jeg blive glad for at vide.

Venlig hilsen
Susanne

Fra : e-ks@mail.dk

Dato : 13-05-04 18:48

e-ks@mail.dk (e-ks@mail.dk) wrote in message news:<148bcbae.0405081258.2b55d64@posting.google.com>...

> [...]
> jeg høre om du måske ved nogle detaljer omkring ulykken, som jeg ikke
> er klar over. Det vil jeg blive glad for at vide.

Susanne