Lagde cyklen ned i dag ØV
Fra : Frezz

Dato : 24-04-04 18:25

På vej rundt i en rundkørsel lagde jeg sku cyklen ned i dag, sådan
noget pis.
Havde for lidt fart på, dækkene var kolde og vejen lidt fugtig.
Typisk begynder fejl.

Har ellers lige fået cyklen, har kun kørt 1500km på den, en lækker
Bandit N 600ccm i meget flot og velholdt stand.

Den fik heldigvis kun ridser på styr, spejl, blinklys og så det værste
venstre side skjold på motoren blev godt skrabet, så hvis der evt er
nogen der ligger inde med sådan et så skriv venligst til mig.

MVH

JNM

Fra : S.G

Dato : 24-04-04 18:30

> Havde for lidt fart på, dækkene var kolde og vejen lidt fugtig.
> Typisk begynder fejl.

Surt :(
Men godt der ikke skete mere.
For lidt fart? Mener du ikke for meget fart til de kolde og fugtige dæk?

Fra : Morten Larsen

Dato : 24-04-04 18:43

> For lidt fart? Mener du ikke for meget fart til de kolde og fugtige dæk?

måske for lidt, det kan være svært at holde balancen
med 1 km/t

Morten

Fra : Morten Larsen

Dato : 24-04-04 18:51

Nu fik jeg helt dårlig samvittighed, surt med din cykel

Morten

Fra : Casper Jensen

Dato : 24-04-04 19:06

"Morten Larsen" <mortenlarsenNOSPAM@NOSPAM.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nu fik jeg helt dårlig samvittighed, surt med din cykel
>
> Morten

Jeps Det er ikke pænt at sparke på en mc-ist når han motorcykel ligger ned.

--
MVH
Casper

Fra : Morten Larsen

Dato : 24-04-04 20:00

> Jeps Det er ikke pænt at sparke på en mc-ist når han motorcykel ligger
ned.

Kender du det, man prøver at være sjov, og bagefter tænker man - shit.

Morten

Fra : Frezz

Dato : 24-04-04 22:05

"Morten Larsen" <mortenlarsenNOSPAM@NOSPAM.tdcadsl.dk> wrote in message news:<408ab916$0$243$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> ned.
> >

> Kender du det, man prøver at være sjov, og bagefter tænker man - shit.
>

> Morten

Problemet var at jeg k'rte for langsomt og lagde den for langt ned, så
den forsvandt bare..

Fra : Armand

Dato : 25-04-04 11:40

Frezz <a321456@msn.com> skrev i en

> Problemet var at jeg k'rte for langsomt og lagde den for langt ned, så
> den forsvandt bare..

Øhh????

Skal vi ikke blot holde os til at du styrtede i en rundkørsel!

--
Armand.

Fra : Benny Sørensen

Dato : 24-04-04 21:52

a321456@msn.com (Frezz) skrev
>Den fik heldigvis kun ridser på
> [...]

-- Uha uha og så nævner du slet ikke de allerværste ridser, nemlig
dem på stoltheden Alt det andet koster jo "bare" penge.
Kunne ikke lige dy mig, undrer mig over hvorfor mænd ikke "går
lidt stille med dørene" når de har haft et lille uheld. Jeg skulle
nok holde mund, hvis det var mig
Med venlig og trods alt medfølende hilsen
Lisbeth Sejberg

Fra : Morten Larsen

Dato : 25-04-04 23:12

> [...]
> lidt stille med dørene" når de har haft et lille uheld. Jeg skulle
> nok holde mund, hvis det var mig
> Med venlig og trods alt medfølende hilsen

Det er kun kvinder, der lader som ingenting
når de har lavet en parkeringskade på bilen

Morten

Fra : Michal

Dato : 25-04-04 23:41

On Mon, 26 Apr 2004 00:11:52 +0200, Morten wrote:

> Det er kun kvinder, der lader som ingenting
> når de har lavet en parkeringskade på bilen

Sjovt...

Lisbeth har fjernet sit indlæg med id:
<10828400550.933830322538601@dtext.news.tele.dk>

Og kan heller ikke finde det på google...

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 26-04-04 07:11

> Sjovt...
>
> Lisbeth har fjernet sit indlæg med id:
> <10828400550.933830322538601@dtext.news.tele.dk>
>
> Og kan heller ikke finde det på google...

I wonder why...

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-04-04 22:14

Michal <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> writes:

> Lisbeth har fjernet sit indlæg med id:
> <10828400550.933830322538601@dtext.news.tele.dk>

Nej, det kan jeg nu ikke se at hun har.

> Og kan heller ikke finde det på google...

Google er ofte et par dage bagefter.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Michal

Dato : 27-04-04 13:27

On Mon, 26 Apr 2004 23:13:37 +0200, Jacob wrote:

> Nej, det kan jeg nu ikke se at hun har.

Sjovt... Jeg har ikke set indlæget, og prøver jeg at "get parents" får
jeg fejlen "Article <10828400550.933830322538601@dtext.news.tele.dk> not
available.".

> Google er ofte et par dage bagefter.

Så burde det være her nu?

Sært nok, kan stadig ikke finde den. :(

Mortens indlæg ref'er til to message-id's.
og Message-ID: <10828400550.933830322538601@dtext.news.tele.dk>

Den første er det oprindelige indlæg af Frezz/JNM. Den anden må så være
Lisbeth's indlæg.

Sorry for "anklagen", jeg undrer mig blot :/

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Benny Sørensen

Dato : 27-04-04 21:46

Michal <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> skrev:

> [...]
>indlæg af Frezz/JNM. Den anden må så være
>Lisbeth's indlæg.
>

>Sorry for "anklagen", jeg undrer mig blot :/

-- Kan se jeg skal til at svare på nogle flere indlæg, det giver
tilsyneladende en masse forvirring
Lisbeth

Fra : Benny Sørensen

Dato : 26-04-04 22:56

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> skrev:

>Nej, det kan jeg nu ikke se at hun har.

> [...]

-- Jeg har da ikke fjernet mit indlæg, hvorfor i himlens navn
skulle jeg også det???? Men jeg ville da stadig fastholde, at jeg
ikke ligefrem ville skrive et indlæg, hvis jeg havde lagt MIN
motorcykel ned i en rundkørsel. Er det forvirrende at der står
Benny Sørensen i spalten "skrevet af" ??
Med venlig hilsen
Lisbeth Sejberg

Fra : Denise

Dato : 27-04-04 06:58

Benny Sørensen (slet TD3V3) wrote:

> [...]
> motorcykel ned i en rundkørsel. Er det forvirrende at der står
> Benny Sørensen i spalten "skrevet af" ??

Indlægget ligger dér da nu i hvert fald. Jeg udbasunere heller ikke lige med
det samme, hvis jeg kvajer mig. Man skal lige overstå ærgrelsen. Først efter
et par måneder. Som f.eks. til bronzekurset, hvor jeg sidste år table cyklen
efter at have kørt op på en kegle, bremsede, og mine ben var for korte.
Men al respekt for dem der skriver at de kvajer sig, det kan enhver jo gøre,
og det er jo rart med lidt trøst. Iøvrigt, en af mine gamle venner, som har
kørt cykel hver dag i 35+ år, væltede pludselig med damen i en rundkørsel i
Tyskland sidste år, og kom på hospitalet dernede med bl.a.brækket kraveben.
Den dag i dag, ved han ikke hvorfor de pludselig lå der, og han kunne af
gode grunde ikke gå tilbage og måske se hvorfor. Og han er simpelthen en
suveræn fører, som alle siger, "ham er der ikke mange, der kan følge".
Iøvrigt, man må vel selv bestemme, om man har lyst til at slette sine
indlæg, selvom det ikke var tilfældet her.

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Michal

Dato : 27-04-04 13:39

On Tue, 27 Apr 2004 07:57:48 +0200, Denise wrote:
> [...]

Godt sprøgsmål. Men jeg kan faktisk heller ikke se dit næste indlæg. Jeg
kan sjovt nok godt se Denise's svar på det.

Google kan også se Denise's svar, men heller ikke dit andet indlæg :/

Nej, det har jeg forstået :)

Øøh, spalten? Der er skam ingen spalter med den slags information her...

> Indlægget ligger dér da nu i hvert fald.

Ja, jeg kan jo så stadig kun se dit svar på Lisbeth's indlæg :/

[snip at være ærlig]

> Iøvrigt, man må vel selv bestemme, om man har lyst til at slette sine
> indlæg, selvom det ikke var tilfældet her.

Det er da klart. Jeg syns bare det er lidt irrereterende at jeg ikke kan
se indlægene, selvom de tilsyneladende er der. Også det at Google heller
ikke får fat i dem, men sagtens får fat i svarene på de forsvundne
indlæg.

Men det kan self. være at TDC har en eller anden sjov blokeringsdims, så
hvis man poster på deres servere er der ingen andre som kan læse det.

Nogen som kender en god alternativ NNTP server til sunsite.auc.dk? :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-04-04 13:49

> [...]

> se indlægene, selvom de tilsyneladende er der. Også det at Google heller
> ikke får fat i dem, men sagtens får fat i svarene på de forsvundne

Det kan Lisbeth altså ikke gøre for. Du må bare finde dig en anden
newsserver som ikke taber indlæg, eller bruge en bedre newsreader der
kan hente fra flere servere, hvis indlægget ikke lige findes på den
første og den bedste.

> Men det kan self. være at TDC har en eller anden sjov blokeringsdims, så
> hvis man poster på deres servere er der ingen andre som kan læse det.

Det tror jeg næppe. Jeg læser det fx ikke fra TDC's server, men fra
min egen.

> Nogen som kender en god alternativ NNTP server til sunsite.auc.dk? :)

Med den adresse du poster fra, så burde du nok kunne bruge
news.net.uni-c.dk, men du kan også se på news.individual.net (husk at
checke deres betingelser på <http://www.individual.net/>).

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Michal

Dato : 27-04-04 15:09

On Tue, 27 Apr 2004 14:49:15 +0200, Jacob wrote:

> Det tror jeg næppe. Jeg læser det fx ikke fra TDC's server, men fra
> min egen.

Det kunne da også være jeg bare skulle sætte en newsserver op selv så =)

--
Venlig Hilsen
Michal