Erfaringer med at handle med www.zoomracin~
Fra : Morten Larsen

Dato : 24-04-04 18:17

Hej

Mangler lidt stumper, og har fundet dem billigt
hos www.zoomracing.co.uk

Har nogen her prøvet at handle der, og kan fortælle
lidt om troværdighed og leveringstid osv ?

Morten

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 25-04-04 05:59

">
> Mangler lidt stumper, og har fundet dem billigt
> hos www.zoomracing.co.uk
>
> Har nogen her prøvet at handle der, og kan fortælle
> lidt om troværdighed og leveringstid osv ?
>
> Morten
xxxxxxxxxxxxxxx

Jeps.. bestilte bremseskiver hos dem.. de kom 14 dage efter de havde trukket
pengene..
Jeg var lidt nervøs og skrev en mail til dem..
1 time senere lå svaret i min postkasse.. De er sendt herfra og er godt på
vej med flyet Så de er fino at handle med

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

Fra : Morten Larsen

Dato : 26-04-04 00:04

> [...]
>

> --
> MVH
> Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

Det er lige nøjagtig det samme jeg skal bruge til samme maskine

14 dage - shit, skal til syn d. 11-5
Det var lang tid.

Ahaa, det er sgu da fra din side jeg har fundet forhandleren, tak
for det. jeg så lige dit navn Ja det flyder ikke med bremsedele
til den cykel, og ebc har ikke travlt med at maile med mig.

Morten

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 26-04-04 05:31

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 26-04-04 05:34

> 14 dage - shit, skal til syn d. 11-5
> Det var lang tid.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det er nok fordi at de ikke har lager af dem derovre.. de skal først hjem
til butikken, så skal de sendes herover og igennem told osv, så der går
hurtigt lidt tid... men fra du bestiller dem, til du får dem går der nok 3
uger... ellers må du skrive at du skal til syn og bruge dem hurtigt, så kan
det være de sender dem ekspress, ..

Fra : Morten Larsen

Dato : 26-04-04 08:12

> [...]
> uger... ellers må du skrive at du skal til syn og bruge dem hurtigt, så

Hmm, med porto der vælter budgetet måske.
Jeg prøver at råbe EBC op med varenumrene fra din
site. (skidegodt i øvrigt) det er ikke nemt at eje
en maskine der er kommet til landet ved et "uheld".

Morten

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 26-04-04 15:55

> [...]
> site. (skidegodt i øvrigt) det er ikke nemt at eje
> en maskine der er kommet til landet ved et "uheld".

xxxxxxxxxx

Heyyy. Du er den første der roser mit site ))

Fra : Morten Larsen

Dato : 26-04-04 19:23

> Heyyy. Du er den første der roser mit site ))

Vi er nok de eneste der har sådan en cykel

(har lige revet hele siden af den i kådhed, sig det
ikke til nogen - skulle lige fyre den af på
en lukket plads hvor jeg arbejder. hvad gør jeg -
skvatter og knækker greb, fodhviler, spejl, hul i
motorskjold, flænge i kåbe.)
Kold motor, som lige pludselig bliver "driftvarm"
hvor der ligger lidt grus, hvor dum er man så ? 11 på en 10-skala ?

Så hvis du har tip til den slags dele er jeg glad
(motorskjoldet kan jeg selv fixe)

Morten

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 28-04-04 06:20

> Vi er nok de eneste der har sådan en cykel
>
> (har lige revet hele siden af den i kådhed,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fyyyyyyyyy !!!!!

Prøv MC-huset i Herning ( Kølkjær heddder det vidst )

De har i hvert fald tit nogle dele liggende.. ellers er der LC-Racing i
Rønnede, de kan sikkert hjælpe dig...

Og pas så lige på en anden gang du ! godt at der ikke skete noget med
dig, men kun materielle skader !!

Fra : Morten Larsen

Dato : 28-04-04 11:18

> Og pas så lige på en anden gang du ! godt at der ikke skete noget
med
> dig, men kun materielle skader !!

Tak fop tips'ne

Ja, jeg er ved at gro sammen ad mig selv, men cyklen den
er ikke vokset det mindste sammen endnu

Morten