Kædeolie?
Fra : Michal

Dato : 23-04-04 15:28

På min nyindkøbte olie står der den skal smørres med en:
Petroleumsbaseret SAE 80-90 olie

Hvor kan man købe sådan en? De har den ikke i Silvan, ej heller hos
Harald Nyborg. :/

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 23-04-04 15:33

Hvis det ikke er en Oringskæde, skal du koge den i fedt, det gør cross køre
!

Fra : Michal

Dato : 24-04-04 01:41

On Fri, 23 Apr 2004 16:32:49 +0200, Stefan, wrote:
> "Michal" <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvis det ikke er en Oringskæde,

Det er ikke en oringskæde :)

> skal du koge den i fedt, det gør cross køre
> !

Men i hvilket fedt?

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 24-04-04 15:44

Castrol Har noget ! men du skal nok kontakte en cross forhandler for at få
fat i det

Fra : Michal

Dato : 25-04-04 10:20

On Sat, 24 Apr 2004 16:43:56 +0200, Stefan, wrote:
> Castrol Har noget ! men du skal nok kontakte en cross forhandler for at få
> fat i det

Det kunne jo også være at sådan en cross forhandler ved hvad
petroleumbasere SAE 80-90 olie er :)

Kan en af følgende anbefales?

Top Racing i Farum
Sunesen Racing i Ølstykke
JHN Racing i Ringsted

De ligger forholdsvist tæt på

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-04-04 16:52

Michal skrev i meddelelsen news:c6b94q$70v$3@sunsite.dk
> På min nyindkøbte olie står der den skal smørres med en:
> Petroleumsbaseret SAE 80-90 olie

Olie til at smøre olie med

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271