RR: MotoGP - onboardvideo af Rossi/Biaggi-~
Fra : MKS - 74

Dato : 23-04-04 14:09

Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 23-04-04 23:14

Hej michael... betaler du for de klip eller hur ?

Fra : MKS - 74

Dato : 23-04-04 23:34

On Sat, 24 Apr 2004 00:14:05 +0200, "[4660] Carsten Petersen"
<c.p@privat.dk> wrote:

>Hej michael... betaler du for de klip eller hur ?

For det her ....nej. Det er udsendt via MotoGP's online-club, der
gratis for alle.

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Freddy Lang

Dato : 24-04-04 01:06

MKS - 74 wrote:

> For det her ....nej. Det er udsendt via MotoGP's online-club, der
> gratis for alle.

Den er jeg også medlem af... men hvordan pokker gemmer du filen? Den er ikke
lige umiddelbart tilgængelig inde på sitet...

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : MKS - 74

Dato : 24-04-04 08:26

On Sat, 24 Apr 2004 02:06:24 +0200, "Freddy Lang"
<freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]> wrote:

>Den er jeg også medlem af... men hvordan pokker gemmer du filen?

Dem der kommer fra Online-club'en er jo nemt, de ligger lokalt og man
kan blot bruge "save as" til passende destination..

>Den er ikke
>lige umiddelbart tilgængelig inde på sitet...

Ikke umiddelbart nej, der er 2 muligheder - Man kan betale den
beskedne sum og ikke tænke mere over det, eller også bruger de en ret
gennemskuelig måde at gemme og nummere deres videoer på, det er
således forholdsvis nemt enten at lave et script eller et simpelt
html-dokument f.eks til at extracte deres videoer med en noget højere
DL-rate end bitraten for den simple stream således at det er muligt at
DL f.eks full-racevideoer til HDD'en på få minutter......Jeg betaler
naturligvis og bruger kun mulighed 2 som supplement, der iøvrigt
_ikke_ involverer at man skal cracke PW's elller andet, blot simple
links..Det skal iøvrigt bemærkes at jeg aldrig offentliggør links til
full-racevideoer, det må folk selv finde eller bedre... betale .

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 24-04-04 10:44