Dæk fra Reifenversand...
Fra : Ukendt

Dato : 22-04-04 23:50

Så er der kommet dæk fra Reifensversand...
Det var hurtigt... En lille uge og de stod ude i min carport.
Herligt... 1405,- kr. for et sæt BT45...

Der vil jeg da handle igen...

Mvh
Allan

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 23-04-04 06:52

"Peter" <..> writes:

> Så er der kommet dæk fra Reifensversand...
> Det var hurtigt... En lille uge og de stod ude i min carport.
> Herligt... 1405,- kr. for et sæt BT45...
>
> Der vil jeg da handle igen...

Jeps. Bestilte i søndags, dækkene blev leveret i går...
Også selvom postnummer/by sagde "DK-2730 Malmö"...

The mind boggles.

--Kai

Fra : Casper Jensen

Dato : 23-04-04 10:10

"Peter" <..> skrev i en meddelelse
> Så er der kommet dæk fra Reifensversand...
> Det var hurtigt... En lille uge og de stod ude i min carport.
> Herligt... 1405,- kr. for et sæt BT45...

> [...]

Jeps de er hurtige når de har det på lager bestilte et bagdæk i mandags og
fik det i går.

--
MVH
Casper

Fra : S.G

Dato : 23-04-04 10:36

hvad størrelse osv?

Fra : NielSV650

Dato : 23-04-04 11:04

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> hvad størrelse osv?

osv?? Hvad mere vil du vide end pris og størrelse?? Størrelsen er vel
egentlig også ligemeget - man må gå ud fra at det er den rette til Peter's
cykel
Og nej, man sætter næppe BT45 på en TLS....

/Niels
S FAU himmelblau
http://dfmc.dk/158

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 01:41

> osv?? Hvad mere vil du vide end pris og størrelse?? Størrelsen er vel
> egentlig også ligemeget - man må gå ud fra at det er den rette til Peter's
> cykel

Peter Der var lige en der havde pillet i min news-readers opsætning...

> Og nej, man sætter næppe BT45 på en TLS....

Nææ - på en Honda CB 1100 F'er

Mvh
ALLAN...

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 23-04-04 11:03

det er nu ikke altid det går så hurtigt.....jeg bestilte et sæt pilot sport
som de havde på lager og ventede i 2½ uge !

Lasse
Mille & Karin & Neelix & SV650s

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 23-04-04 22:19

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> "Peter" <..> skrev...

> hvad størrelse osv?

Jeg fik et Metzeler Sportec-M1 190/50-ZR17 til 1250Kr inkl
forsendelse. Bestilte i søndags, modtog dækket tosdag på arbejdet

--Kai

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 01:40

> hvad størrelse osv?

Tja... Standard til min CB1100F Boldor...
Hedder de 130/90 17 - og 100/90 18 ??
Kan ikke lige huske det.. Men de er forholdsvis smalle og høje...

Mvh
Allan