GN 400 samt forhandlerrettigheder
Fra : Jebir

Dato : 22-04-04 19:01

Davs alle sammen!

Jeg søger et sted, hvor jeg kan finde oplysninger om hvormange der er
produceret af Suzuki GN 400, da jeg kun har kunnet finde ud af, at det må
være meget få...

Jeg har en sådan fra 1982, men ved den lokale suzuki-"pusher" (Kok MC,
Holstebro) mener de, at en sådan ikke findes - når jeg har været der for at
høre efter reservedele mm bliver jeg gang på gang affærdiget med at Suzuki
aldrig har produceret en GN med 400 kubik... - de gider ikke engang se efter
i deres papirer.

Dog har jeg kun rosende ord om byens anden forhandler (Banks bil og mc,
Yamaha forhandler), som hver eneste gang har kunnet skaffe de manglende
dele.
Jeg har adskillige gange hørt fra andre som har samme erfaringer med KOK MC,
og undrer mig derfor over, hvad der skal til for at man kan blive
autoriseret forhandler? Burde man ikke kigge lidt på kundebetjeningen? IMO
er det umuligt at få service der, med mindre man har købt cykel hos dem...
Håber nogen kan hjælpe mig med at afklare dette, om ikke andet gav det lidt
luft, da jeg igår for en gangs skyld fik en besked fra dem der sendte mig
godt op i det røde felt i omdrejningstælleren...

Mvh. Mikkel Skou

Fra : Michal

Dato : 22-04-04 19:34

On Thu, 22 Apr 2004 20:01:09 +0200, Jebir wrote:
> Jeg søger et sted, hvor jeg kan finde oplysninger om hvormange der er
> produceret af Suzuki GN 400, da jeg kun har kunnet finde ud af, at det må
> være meget få...

De har så vidt jeg kan se i MC-nøglen været lavet fra 80 til 82, så helt
få af dem kan der da ikke være...

> [...]
> aldrig har produceret en GN med 400 kubik... - de gider ikke engang se efter

Sjovt... jeg har lige fundet kædekit til den i MC-nøglen :)

> Burde man ikke kigge lidt på kundebetjeningen? IMO
> er det umuligt at få service der, med mindre man har købt cykel hos dem...

Tjah... har hørt om et par værksteder/forhandlere som ikke er så glade
for service/reservedele ved brugte og/eller mc'er ikke købt hos dem.

> Håber nogen kan hjælpe mig med at afklare dette, om ikke andet gav det lidt
> luft, da jeg igår for en gangs skyld fik en besked fra dem der sendte mig
> godt op i det røde felt i omdrejningstælleren...

Luft er godt... for meget luft er ikke godt... så kommer du bare til at
ligne en bobbelfisk :)

--
Venlig Hilsen
Michal