lavere afgifter
Fra : tb

Dato : 22-04-04 16:00

Er der noget der har en mening om dette kommer import af mc til gode:

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=2378952/

Mvh Tom

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 22-04-04 16:29

tb wrote:
> Er der noget der har en mening om dette kommer import af mc til gode:
>
> http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=2378952/

Det er ret spændende hvad det bliver til, og om T&S går videre med sagen.
Hvis de anerkender dommen, så betyder det helt andre afgifter på cykler man
selv henter hjem.. Eksempelvis gav jeg 7400kr for en cykel som T&S vurdere
til 13000kr.

> Mvh Tom
Thomas

Fra : MKS - 74

Dato : 22-04-04 16:37

On Thu, 22 Apr 2004 17:29:18 +0200, "Thomas Buus Andersen"
<t-buusSLET@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>selv henter hjem.. Eksempelvis gav jeg 7400kr for en cykel som T&S vurdere

Det gælder kun for fabriksnye køretøjer...

http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=205119&ov_id=0

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på: