Glasblæsning midt-jylland
Fra : F.Sander

Dato : 21-04-04 13:31

Søger et sted der kan glasblæse 2 alu tanke til min Honda', nogen der ken
hjæpe... gerne i det midtjyske, men kommer i hele DK så andet kan evt. også
hjælpe.
Mvh. FS

Er meget intressert i det evt. kan gøres "orange" man er vel jyde...

Fra : Allan Bojesen

Dato : 21-04-04 18:47

F.Sander wrote:

> Søger et sted der kan glasblæse 2 alu tanke til min Honda', nogen der ken
> hjæpe... gerne i det midtjyske, men kommer i hele DK så andet kan evt. også
> hjælpe.

http://www.glass-peening.dk/

Der er ligeledes et firma i en lille by omkring Hinnerup, men kan ikke
huske navn eller by. Vender tilbage når hukommelsen bliver bedre

Allan Bojesen

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 22-04-04 14:03

On Wed, 21 Apr 2004 14:31:23 +0200, "F.Sander" <rc30@wanadoo.dk>
wrote:

> [...]
>hjælpe.
>Mvh. FS
>
>Er meget intressert i det evt. kan gøres "orange" man er vel jyde...

Prøv at kontakte Kvali sliberiet i Lunderskov - de har glasblæse
udstyr 7558 6804 - spørg efter Rene Thomsen (chefens mand hehe) han
kan svare helt klart og give dig en pris (orange)

hVh
Hans
NTV

Fra : Myrhøj

Dato : 22-04-04 14:29

F.Sander wrote:

> [...]
> hjælpe.
> Mvh. FS

> Er meget intressert i det evt. kan gøres "orange" man er vel jyde...

Tjae!
Hvor bor Du?
På arbejde har vi da en lille "sandblæserkabine" og kan hælde glas i dyret
istedet for sand.....såe....
Er Du ikke himmelvidt fra Herning så kan vi selv fedte lidt med det engang.
Orange....næh, men efter fyraften engang over en smøg kan vi nok med
fælles hjælp klare den.
Mailen er nok i ged, såe 22136012.

Myrhøj

Fra : F.Sander

Dato : 24-04-04 11:13

Tak tak , jeg prøver lige den første henvisning på mandag da det er 25km
herfra eller vender jeg til bage,,,

FS
"