Whu hu.... vil lige dele glæden med jer
Fra : Moller

Dato : 21-04-04 09:54

Hejsa,
   Så er der sku vundet et sæt GSX-r 1100 knaster til 48€ på ebay.de :) så
nu skal banditten virkelig komme til at mase lidt *GGG*

   Nå, men næste weekend står på sturup race :) og hvis alt er vel, så
weekenden efter skal knasterne i :) og så må jeg jo få den rullet så vi
kan se om det gir noget.

--
VH
Lars Molnit

Fra : MKS - 74

Dato : 21-04-04 10:15

On Wed, 21 Apr 2004 10:53:52 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:

>   Nå, men næste weekend står på sturup race :)

Sturup på en Bandit 1200 ? God fornøjelse med det så kan du jo også
lade alt andet end 1. og 2. gear blive hjemme....

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Moller

Dato : 21-04-04 10:24

MKS - 74 wrote:

> Sturup på en Bandit 1200 ? God fornøjelse med det så kan du jo også
> lade alt andet end 1. og 2. gear blive hjemme....

   Jeg ville ha gjort det på MZ'en :) men da jeg svinger dårligst på
Banditten, så bør jeg tage den derop for at træne små sving.

   hmmm, hvad skal jeg bruge 1 gear til ? det er jo ikke en V2, så jeg kan
godt trække fra tomgang uden at den hakker og hoster jo ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 22-04-04 21:24

Moller wrote:
> [...]
>
> Nå, men næste weekend står på sturup race :) og hvis alt er vel, så
> weekenden efter skal knasterne i :) og så må jeg jo få den rullet så

Hej Lars.

Det lyder da spændende , så raporter lige når operationen er
udført.......

Jeg laver ikke mere ved Banditten's motor/karburering nu, skal lige ned og
have sat de #35 dysser i, og så må det være det,
men jeg har fået fat på et sæt seksstemplede kaliber fra en Bandit 1200
K1'er, så jeg skal lige have et repsæt hjem, så jeg kan skifte o-ringene

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen