Synsrapporter på mc'er
Fra : anders majland

Dato : 20-04-04 20:07

http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport kan man se
synsrapporter soden 1-10-2000. Linket har været postet nogle gange i
bilgruppen men jeg har ikke set den herinde...

Jeg burde nok ikke have haft så travlt da jeg handlede mc i efteråret.

Citat
FEJLOVERSIGT
08 Eger løse.
Køretøjet er ikke lovligt, før det er repareret. De kan dog køre fra
synssted til reparatør

Det kunne jeg nok have brugt til at presse prisen lidt ekstra. Sælger
havde jo travlt med at fortælle at den var nysynet, men "glemte" at
fortælle om manglen.

Jeg kunne jo selvf. selv konstatere at et par egert i baghjulet var lidt
løse, men da jeg ikke havde haft en mc med eger før tænkte jeg ikke over
hvor alvorligt det kunne være, før jeg knækkede et eger og fælgen
efterfølgende kunne rykkes mere end 1 cm sidelæns i forhold til navet
.... (Sådan har mine trædecykler aldrig opført dig

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Thomas

Dato : 20-04-04 20:19

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:c63sdk$boq$3@sunsite.dk...
> [...]
>
> Det kunne jeg nok have brugt til at presse prisen lidt ekstra. Sælger
> havde jo travlt med at fortælle at den var nysynet, men "glemte" at

Du kunne jo også bare bede om at få synsrapporten med? Jeg ville da ikke
købe en nysynet cykel uden at få bevis med på at den var synet.

Mvh

Thomas