Ang. kåbeglas
Fra : Michael H

Dato : 20-04-04 12:34

Jeg ville høre om hvordan det er med kåbeglas til syn.
Jeg har lige købt en mc hvor kåbeglasset er malet med sort maling.
Nu skal jeg så have den synet, så ville jeg høre om det er nødvendigt at
udskifte den inden syn eller de ikke kigger efter det?

Fra : Jake

Dato : 20-04-04 12:49

Michael H wrote:
> [...]
> Nu skal jeg så have den synet, så ville jeg høre om det er nødvendigt at
> udskifte den inden syn eller de ikke kigger efter det?

Jeg tvivler på at de siger noget til det med mindre det decideret
blokerer dit udsyn.

/Jake

Fra : dsadas

Dato : 20-04-04 16:05

"Jake" <jake@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tvivler på at de siger noget til det med mindre det decideret
> blokerer dit udsyn.
>
> /Jake

Jeg mener at i følge loven skal man kunne se vejen 10 meter frem når man
sidder på cyklen. Hvis ikke skal der viskere på, så mon ikke de vil bruge
den lov ??

/Tralala

Fra : Freddy Lang

Dato : 21-04-04 00:03

Michael H wrote:
> [...]
> Nu skal jeg så have den synet, så ville jeg høre om det er nødvendigt
> at udskifte den inden syn eller de ikke kigger efter det?

Jeg har aldrig nogensinde hørt om, at det skulle være noget problem. Eks.
BMW K1 og Ducati Paso (mener jeg) kom jo faktisk helt uden kåbeglas, det var
bare selve kåben der ragede op.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Torben Bjerregaard

Dato : 22-04-04 07:11

Hvor kan man få indfarvet et kåbeglas på fyn?

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]> skrev i en
meddelelse news:40863747$0$434$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

---

Fra : Armand

Dato : 22-04-04 19:29

Torben Bjerregaard <torbenbjerregaard@nospamoncable.dk> skrev i en
> Hvor kan man få indfarvet et kåbeglas på fyn?

Det kan ikke "påføres" men skal købes som nyt glas i alternativ indfarvning

--
Armand.

Fra : Torben Bjerregaard

Dato : 23-04-04 06:37

æv, men tak for svaret

> Torben Bjerregaard <torbenbjerregaard@nospamoncable.dk> skrev i en
> >
> Det kan ikke "påføres" men skal købes som nyt glas i alternativ
> [...]

---

Fra : Armand

Dato : 23-04-04 15:07

> æv, men tak for svaret

Prøv at se hvad de "tre tyske" eller M&P tager for sådanne, og bered dig på
at det ligefrem kan vise sig at være billigt.
Alternativt kan disse være på tilbud ind imellem, så hold øje med "angebote"
ca. ugentligt!

--
Armand.